1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Sunset Overdrive

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2013.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Deze deal heeft inderdaad enkel betrekking op SO1 en wat ik van de tweets begreep is dat SO permanent exclusief is. Zelf hoef ik hem niet en ik dit geval snap ik de deal ook wel.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, ik hoop wel dat de game het een beetje goed doet als echt nieuwe exclusive van dit najaar. Als iemand die JSRF kapot gespeeld heeft, is dit wel echt een goed alternatief.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja MS was de enige die Isomniac de rechten van hun IP wilde laten houden. Wat Insomniac graag wilde voor deze game na jaren niet bij andere games.
    Game had dus ook prima op andere consoles kunnen komen als een andere uitgever ja had gezegd.
     
  4. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Toch vind ik de game op een of andere manier het ondergeschoven kindje, ik merk er weinig van dat Microsoft met deze titel pronkt.
    Of het is dat we in Nederland zitten en Microsoft geen ene reet interesseert wat er hier gebeurt.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De game is speciaal met een limited witte console. Vind dat wel aardig pronken. :+
     
  6. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Bedoelde ook meer reclames op tv etc.
    De game krijgt niet echt de aandacht die het verdient, als je kijkt naar CoD bijv.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie dat nooit in Nederland eigenlijk. Zie alleen soms wat reclames van COD en FIFA. Verder nooit wat. Of het komt dat ik nooit echt TV kijk.
    Op internet of in me mail promoten ze hem wel steeds. :)
     
  8. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    TV pak je juist het grootste publiek, van bijvoorbeeld Playstation zie je elke week wel weer een reclame.
    Maar zoals ik eerder zei, kan het misschien zo zijn dat Microsoft Nederland niet echt als hoge prio beschouwd maar dat je in Amerika er mee dood wordt gegooid.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PS zoveel dan? Ik zie het soms tijdens de Champions League maar daar promoten ze niet echt een game en heel soms zie ik Driveclub.
     
  10. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Ik zie elke week wel reclame van Playstation, zal volgende week ook wel weer beginnen met Far Cry reclames.
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij heeft MS NL een iets kleiner budget dan Playstation, je ziet over het algemeen weinig Xbox reclames op de tv, in Amerika zie je juist wel dat Sunset erg veel media aandacht krijgt, de game was al speelbaar in MS stores en ze hadden andere kleine events zodat mensen de game konden checken.
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Microsoft is gewoon slecht in het promoten van hun producten. De Xbox One kwam in september in Nederland uit. Het is dat ik het wist, want qua reclame uitingen hoorde ik er niks over. Dat was wel anders met de Xbox en de Xbox 360. Microsoft richt zich voornamelijk op Amerika, terwijl Playstation wel veel promoot in de Europese markt. Op tv zie ik regelmatig Playstation reclames. Ik denk dat een Sunset Overdrive wel baat heeft bij goede promotie zo voor Sinterklaas en Kerst. Reclames op comedy central, nickolodeon etc. Heel de Gamemania staat vol met onwetende mensen die blind hun geld naar games strooien voor cadeaus. Volgens mij kan een beetje reclame dan wonderen doen voor deze game.
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Klopt, de marketing voor de One is heel slecht!
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de story uitgespeeld en ook bijna alle sidequests.

    Wat een verschrikkelijk toffe game zeg, wauw. De season pass gaat meteen gehaald worden wanneer er nieuwe SP content is. Ik ga deze ook proberen te 100%en.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hij zit ook in de seasonpass dus dat is een goed ding :)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Allemaal geinig nieuwe wapens en vind het zelf vrij normaal dat dit in de season pass zit, maar ik wil heel erg graag story content zien. Nog meer missies, dan komt die pass er gelijk!
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Zit als ''bonus'' in de seasonpass, die pass zou meer content bevatten ;) missies etc.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar die missies moeten nog komen of zijn die er al?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De games is pas twee weken uit. :p
     

Deel Deze Pagina