En die stad was dood. Denk dat het nog wel even duurt voordat we echt open world zien met veel AI en 1080p en 60fps. Enige die ik dat zie doen in de komende jaren is R* met Red Dead ofzo.
Dood valt ook wel mee. Er was alleen niet zoveel in te doen geen rockstar achtige dingen, maar dood was het niet. Wel repetitief en saai Maar waar het mij om ging is dat Nachtbrenger niet verwacht dat wij 60fps open wereld games krijgen. Ehm ik mag toch hopen dat het wel gaat gebeuren Zolang het niet volledig ten koste gaat van andere zaken zou ik dat toch graag willen zien. (begrijp mij verder niet verkeerd hoor 30fps is ook prettiger omdat het stabieler is en deze game lijkt mij erg tof, maar streven naar 60fps mag wat mij betreft wel)
Dacht toch echt dat m'n username Nightbringer is Maar ik verwacht deze generatie geen open wereld 60fps games, komen die wel? Mooi De 60fps verwacht ik voornamelijk bij games zoals Halo / Titanfall en al die soort.
Kwam deze op Reddit tegen, denk dat ie hier wel gewaardeerd kan worden. Custom Sunset Overdrive cover. edit ; Ook via Reddit, een wallpaper, voor de echte fans.
Hoe tof de game er ook uit ziet, ik ben heel benieuwd hoe lang hij leuk blijft. Iets waar dit genre sowieso wel een beetje mee kampt de laatste tijd. Ik weet nog dat ik me prima heb vermaakt met Infamous 1 en 2, maar Second Son schijnt weer zwaar tegen te vallen. Hopelijk is er genoeg variatie in de missies, maar het feit dat je de game met zijn vieren kan spelen....is al heel tof natuurlijk.
Second son heb ik mij prima mee vermaakt hoor. Er had alleen meer in gemogen. Meer variatie (ook tussen good en evil), meer uitdaging en meer missies. Verder heb ik echt een leuke game gespeeld vooral de eerste playthrough
Oude games hadden vroeger een systeem waar 1 van de gamers de host was. De game werd toen letterlijk vanaf die console/pc/whatever gehost. Als deze persoon een slechte connectie had had iedereen er last van omdat iedereen data van en naar die persoon stuurt. Dedicated servers houdt in dat de game wordt gehost op een externe server. Daardoor ben je alleen afhankelijk van je eigen connectie naar de server toe en niet van die van anderen. Tegenwoordig bestaat het hosten nog wel als naam (zoals bij forza) maar daar wordt alle gamedata (positie van de anderen in de lobby etc.) niet bij 1 gamer maar op een externe server geplaatst.
Bij Battlefield 3 was het wel vervelend, met al die persoonlijke servers. Als je dan 'per ongeluk' de host doodschoot, dan lag je er binnen 3 seconden af. Heel treurig.