Dat is wat anders. Dat is het huren van een externe server waar flavour het over heeft. Gears was soms geniaal slecht qua hosting. Gebeurde dan de meest idiote dingen
Het ziet er toch wel leuk uit om te spelen in 8 player co-op. Ik krijg een beetje het Borderlands/Dead Rising 3 gevoel. Is er ook een lootsysteem zoals bij Borderlands? Dat je je character kan gearen voor hogere difficulties ofzo?
Toen de eerste trailer net uit kwam, had het wel een gaaf 'Tekkonkinkreet'-achtig stijltje, en de stad deed een beetje Aziatisch aan. In de nieuwe clips vind ik het allemaal wel weer erg 'Amerikaans', qua omgevingen, en characters. Iets wat ik persoonlijk een beetje jammer vind. Het begint ook qua humor iets teveel naar het puberale van Saint's Row te neigen.
Klinkt allemaal wel goed, maar jammer van die framerate. Volgens mij hadden ze expres gekozen voor 900p zodat die fps soepel kon zijn. Maar goed...het is nog geen ein oktober.
Ik heb deze game gespeeld op Gamescom, maar ondanks al het geweld geen gekke dingen gezien. Liep soepel en zag er goed uit.
ziet er wel geschift uit, maar ik blijf twijfelen over deze game! knotsgek is hij zeker, maar voor hoelang blijft het leuk? ik wacht toch wel de reviews af, voor ik deze game koop!
Duidelijke taal. Het leek hem eerst helemaal niets en na een speelsessie vind hij hem heel erg nice juist. Ok dan!