Bij Foregames schijnt hij al te koop te zijn. In Breda geloof ik. Zag ik op Insidegamer.nl staan. Zal hij hopelijk wel los gaan vandaag.
Mijn pre order heb ik geannuleerd bij mm. Gelukkig maar, vanavond koopavond. Zal ie vast wel ergens liggen.
Ja, het herinnert mij er weer aan waarom ik nooit preorder en dat vooral ook nooit meer moet doen. ;-) Gelukig heb ik vrijdag toch geen tijd om te gamen, dus ik kan het lijden.
Net bij mediamarkt Hoorn geweest. Ik vraag de verkoper of ze Mario 3D world voor de WiiU hebben. Hij kijkt in het systeem, loopt vervolgens naar het schap. Verteld hij me dat Mario games populair zijn en of het perse 3D world moet zijn, hij heeft wel mario bros, 3d world is uitverkocht. Ik vertel hem dat ik die al heb en hier kom voor 3d World of deze kan reserveren. Hij wijst New Luigi aan, heb je deze al vraagt hij. Ik geef aan dat ik daar niet voor kom en een reservering wil plaatsen. Nee, reserveren kan niet, hij komt vanzelf weer binnen verteld hij.
Haha, dat meen je niet. Wat een sukkel. Maar hij is dus binnengekomen maar uitverkocht? Geloof ik niks van, ik denk dat hij nog niet is binnengekomen bij ze. Gisteren lagen ze er nog niet, dan kan het niet de volgende dag om 10.30 allemaal al verkocht zijn.
Iemand een idee of de MM die katmario hoesjes nog heeft? Voor mij is het iets verder fietsen naar de MM en heb geen zin om dat voor niets te doen.
Op een game als dit heb je toch niet van de strenge ermbargo's!? Volgens mij niet eens een verkoop embargo.