Ik zag op FB iemand die hem bij Media Markt gekocht had vandaag Sent from my HTC One X using Tapatalk
Hij is onderweg via Media-aandacht Markt. Morgen binnen staat er. Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Heb m net gekocht bij de MediaMarkt in Den Haag. Ze hadden helaas geen sleeve en ze waren er totaal niet van op de hoogte dat ie bestond. "Het zit toch al in een doosje?". Pfff
Haha, ja ze snappen er echt niks van bij MM. Hier wist de jongen me vanorgen vlak na opening te vertellen dat de game morgen in de verkoop gaat. Ik gaf aan dat de release vandaag is, deze jongeman weet me te vertellen dat dergelijke releases op zaterdag zijn ivm personele inzet. Uiteindelijk maar gehaald bij Bartsmit met sleutelhanger. Betaal wel meer nu, maar geen discussie met een stel snotneuzen en de game is het uiteraard dik waard..
Heb die van Bartsmit nog in laten sealen, eventueel kijk ik uit mn werk nog eventjes. Hoewel die sleutelhanger ook wel erg leuk is.
Wat speelt eigenlijk beter voor player 2 : Wii mote met of zonder nunchuck? Ik heb nog geen pro-controller.
Gister avond half12 besteld op coolblue en vanochtend 9uur viel die op de mat! vanavond maar eens spelen met mijn vriendin
Zojuist even gespeeld, ik moet zeggen dat met 4 personen de wegen niet echt lekker te bewandelen zijn als er 1 met een kattenpakje tussen zit. Als de kat omhoog rent, dan volgt de rest in een bubbel als ze uit beeld verdwijnen. Met 2 spelers is het beter te doen.
Zo nu een stuk verder. Mijn indruk van deze game is zeer goed. Op vele punten uitdagend en de boss battles zijn ouderwets fantastisch. Ook een ware must voor de verzamelaar die alles 100% wil behalen.
Ja, de latere lvls zijn nog beter. Ik kan moeilijk stoppen. Als je ook alles wil halen ben je flink bezig.