Zoooo. vandaag weer even gespeeld, tot nu toe alle levels 100%. Nu nog 1 level voor het eindkasteel. Dat komt van de week wel. Best verslavend deze game.
De game is zeker leuk.....maar co-op is het best een beetje kut af en toe. Als je ook maar iets te ver doorloopt, zit de ander al automatisch in een bal..... Het is ook weer precies voorspelbaar wat je krijgt; dezelfde thema-werelden in precies dezelfde volgorde. De game is zeker leuk hoor, maar na alle hype rond deze game vind ik het toch een beetje minder allemaal....
Vind het juist leuk in co-op, het maakt de game nog een beetje moeilijk dan. En gelukkig is het niet zo irritant als in New Super Mario Bros.
De werelden zijn misschien in hetzelfde thema maar je hebt in die werelden echt zoveel variatie. De meeste levels hebben niet eens iets met het thema te maken dus dat punt vind ik echt onzin. Co-op (mits je inderdaad rekening houdt met elkaar) vind ik juist een van de tofste dingen in deze Mario. Ik vermaak mij hier echt super goed mee. Echt een van de beste Mario games ooit dit en voor mij alleen al zeker de aanschaf van een WiiU waard (samen met Pikmin en Wind Waker HD).
Eindelijk eerste 8 worlds uitgespeeld met alles op 100%. Hoeveel bonus worlds zijn er? Spoiler Rosalina nu unlockt, maar Peach blijft toch OP
Volgens mij 4 bonus worlds. Ik weet niet of jullie het trucje al weten om een 'oneindig' (1110) aantal levens te krijgen. Ik vond het in ieder geval wel handig, want game over gaan voegt voor mij geen plezier aan het spel toe (in coop tenminste). Zie hier http://www.youtube.com/watch?v=7YNc2Ho6U_E
Gister voor het eerst een vastloper gehad met de Wii U met deze game. Na die rots mini-boss verslagen te hebben in wereld 4 (toch?) doet de game een auto-save....en daar bleef ie hangen...gamepad deed niks meer, uitknop op de console deed het ook niet.....stekker er dan maar uit. WiiU aan, game weer opgestart en hoefde gelukkig alleen die boss weer te doen....was wel effe schrikken!! Ook de infinite-lives truc gedaan (wereld 1-2. makkie, en is fijn aangezien mijn dochtertje de levens te snel opmaakt), dat is toch wel iets relaxter spelen.
Echt sommige sterren zijn echt heel irritant om te pakken...Ben nu in wereld 6. Ben de sterren niet echt aan het zoeken maar als ik er één zie wil ik die wel pakken, ik heb ze wel een beetje nodig wil ik verder komen. Als ik bij vrienden kijk die tot wereld 6 al alles sterren hebben moet ik toch echt slikken hoor. Maar ik ga na het uitspelen van de game er eens goed voor zitten. Zal wel weer veel gescheld worden denk ik.
Hoeveel werelden zijn er? Zit nu al bij nummer 4 en die zijn allemaal nog niet uitdagen geweest. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er 5 waren? Als dat het geval is is de game wel heel kort
Heb nu alle sterren, stempels en gouden vlaggen gehaald. Alleen het allerlaatste level nu nog... moeilijkste mario level aller tijden geloof ik? Na 80 pogingen ofzo nog altijd geen succes. Absurd level.