1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Mario Galaxy

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 16 mei 2006.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Doe je goed, want je kan niet alle sterren halen voordat je m hebt uitgespeeld :+

2. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee vond hem wel de leukste baas van het spel maar ook totaal niet moeilijk. gewoon constant rondjes blijven rennen en je word niet geraakt. dan steeds twee spookjes tegelijk op een schieten en de rest is geschiedenis.

ik moet die secret star op ghostship waarschijnlijk is ie vet makkelijk maar ik kan em niet vinden.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Moeilijk is ie ook niet echt, maar met 1 leven is het opeens wel retemoeilijk.

Edit: Dat neem ik terug na Luigi's Purple Coin Challenge gedaan te hebben, daaaaamn wat is die moeilijk. De gast die die challenge verzonnen heeft is echt evil!

Na 30 tries eindelijk gered, pffff...

4. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het verbaast me hoe weinig mensen alle sterren al gehaald hebben. Ik heb een tijd geleden alle 120 sterren gehaald terwijl ik er toch niet al te veel tijd in heb gestoken. Voordat ik verder ga plaats ik maar eerst een spoiler omdat ik nu dingen ga verklappen ;)

Nadat je 120 sterren hebt gehaald kun je met Luigi het hele spel opnieuw spelen. Hij rent harder dan mario maar komt daardoor ook moeilijker tot stilstand. Hij kan iets hoger springen en zijn Cosmic Comet sterren zijn veeeeeel moeilijker dan die van Mario. Ik zit nu op de 113 sterren met Luigi. Vanavond nog even de rest halen :)

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik vind de daredevil comets zo klote... Voor de rest ga ik goed richting de 120.

Luigi's Purple Coins was ook een klotester om te halen.

6. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    eerste keer dat ik dat level deed dacht ik ook dat ie onmogelijk was. totdat ik de 2e ronde zag dat er zon 150 muntjes liggen en het dus vet makkelijk is. neem gewoon een grote ruime baan en je heb em zo te pakken. net zoals de daredevil van dat spookhuis level. moet je gewoon steeds bij het blauwe ster pakken (klinkt gay maar ja) 1 ster overslaan en keihard en zo de hele tijd door. in dit level zijn er ook 150 muntjes ofzo.

edit: lees net dat je em al gehaald heb. mijn hints zijn dus nutteloos voor je ;).

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Die van dat spookhuis was eitje. Die Luigi was wel wat moeilijker, heb ik uiteindelijk een aantal keer over moeten doen (12 :+), omdat ik niet meer terug kon komen bij het begin.

Met Daredevil comet bedoel ik dus die comets waar je een level met maar 1 leven uit moet spelen. Dat is behoorlijk moeilijk.

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Daredevil Comits vond ik in het algemeen meevallen omdat je meestal maar een klein deel van het level hoeft te halen. De enigste die ik wel moeilijk vond is één van de laatste in dat lava-level. Hier moet je het hele level hale met maar 1 leven. Die met Luigi vond ik ook wel moeilijk maar als je een vaste route aanhoudt en die een aantal keren oefent lukt het vanzelf wel. Ik heb het hele spel net voor de 2e keer uitgespeeld (2x120 sterren dus) en heb er zeker van genoten!

Spoiler:
    Als je de tweede keer speelt met Luigi en je haalt 120 sterren dan speel je een extra level vrij. Hier kun je de 121e ster halen. Eigenlijk heb ik nu dus 2x121 sterren gehaald ;)

9. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes Patrick

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Zit nu op 93 sterren :)

Bouldergeist vond ik gewoon best moeilijk, maar tijdens de Daredevil comet had ik hem in 1 keer :eek:

Heb nu de eerste 3 gateways naar Galaxies uit :)

Edit: Nu ook uitgespeeld met 120 sterren. :)

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    is het moeilijk 120 sterren halen?? zo te horen lukt het iedereen wel..

ik had bij super mario 64 120 sterren, super mario sunshine was een flinke uitdaging en dat heb ik op lange na niet gehaald,
    en deze krijg ik met kerst;)

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nouja, er zijn een aantal sterren die een stuk moeilijker te halen zijn, maar over het algemeen is het goed te doen. Ik ben nu bezig met af en toe mn tweede game te spelen om de hele game te unlocken.

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik snap alleen die stars niet waar zo een vraagtekentje bij staat want als ik die vervolgens probeer te halen ga ik het hele level af,maar kom uiteindelijk toch weer bij de gouden ster die ik al gehaald had.

Kan dat alleen op bepaalde momenten net zoals die comet stars of doe ik iets verkeerd?

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Als je die sterren met dat vraagtekentje doet, is het een verborgen ster. Vaak kom je bij die ster door een Hungry Luma in het level.

15. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    zit een secret star in.

16. Ersten

Ersten Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 30 al? Damn, daar zit ik al lang overheen. Het is de laatste ster die ik moet halen en het lukt me maar niet.. Ik had niet echt moeite met de overige sterren, maar deze.. @3$%! Ik dacht altijd dat Luigi een slap zaadje was, maar bij deze stel ik m'n mening bij. Luigi is tough as hell!

17. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond em zeer makkelijk. eerst ging ik naar rechts toe waar je die z-sprong moet maken en dan rechtsonder alle munten pakken daarna weer dezelfde kant op en weer de z-sprong. en daarna gewoon improviseren (het best is denk ik om grote paden te volgen, niet op de kleine ruimtes).

18. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren browser verslagen en 60 sterren gehaald,moet de helft nog doen,maar dit is zeker het leukste spel van de afgelopen jaren.

19. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist bowser verslagen met 60 sterren, ook nog de helf te doen.. gaaf spel!! Ook nieuwe favoriete gamesongs erbij!!

Gusty Garden
    http://www.youtube.com/watch?v=A0R6FnpqylE&feature=related
    (piano versie door iemand die dus echt goed kan spelen:
    http://www.youtube.com/watch?v=hQlsDLecN8M)

Good Egg Galaxy
    http://www.youtube.com/watch?v=s8bRxkls0_c&feature=related

En héél héél gaaf is het als je tegen bowser vecht en je hit 'm zeg maar zodat ie gaat glijden.. dan krijg je gezang erbij en klinkt het echt ziekelijk vet.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Heb nu de 2e keer door de game heen bijna 100 sterren. Op naar ster 121!

Deel Deze Pagina