1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Mario Galaxy

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 16 mei 2006.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    De PU?? Of bedoel je Jurjen \o/? Heb net mijn Wii verkocht 8) Sukkel die ik ben. Ik had wel verwacht dat Galaxy wreed zou worden, maar zo wreed? Tussen al dat geweld van tegenwoordig? En ik maar denken dat ik met Ratchet een top platform game heb gekocht......

Mmmm, heeft iemand een Wii te koop? Snik.... Jammer dat als je Galaxy hebt uitgespeeld (en nog een aantal keren natuurlijk) dat de Wii bezitters weer een godsonmogelijke tijd moeten wachten op een nieuwe topgame. Nee hoor, ik ben gewoon jaloers. Mag ik anders bij iemand komen spelen? Vroeger had ik een rijk buurjongetje en daar mocht ik altijd op zijn NES spelen.... Ik was dan ook vreselijk goed in Super Mario Bros. Op het moment dat ik mammie ging zeggen tegen de buurvrouw mocht ik helaas niet meer komen..... Trut....

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ga hem zo ophalen _O_

Edit:

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Heb de game morgen als het goed is. :)

4. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0

GRATZ

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jurjen zeker. 8)

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Wat een game _O_

Geweldige muziek. Toen ik de eerste beelden zag was ik ff vergeten een Wii game te spelen. Vooral het water is mooi. De gameplay is echt subliem, zoals dat van een Mario game verwacht wordt. Dit is nou echt 3D gamen, maar dat zul je niet snappen totdat je het speelt.

7. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    U R MR GAY
    U R MR GAY
    U R MR GAY

... jdk... have fun :D

8. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dimplus zegt dat ze hem vandaag verstuurd hebben, waarschijnlijk heb ik hem ook morgen :)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Klopt niet ;)

De sterren bij die letters knipperen in het logo in de game. Daar knipperen ze in een andere volgorde ;)

Deze game is echt zo geweldig _O_ In het begin is het ff wennen, maar nu vind ik hem zo geniaal. Dit zou gewoon de Wii system seller moeten zijn.

Over 2 reviews staat ie ook 2e in de top allertijden op gamerankings :)

10. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat kan ik een beetje verwachten Mod? Qua gameplay, hoe zit het met de Wii mote en hoe zit het met het hele Galaxy idee?

11. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Is hij al uit dan? morge maar is ff naar de winkel dan haha :D

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het spelen met de Wiimote is heel simpel. Je bestuurt de game met de nunchuk en springt met A. Door de Wiimote te shaken doe je een spin die je moet gebruiken op de sterren om door de galaxy te vliegen. Dit kun je ook gebruiken om vijanden aan te vallen. Met de Wiimote richten op het scherm kun je star shards pakken en ook schieten op vijanden.

Het Galaxy idee is echt geweldig. De eerste keer dat je op een ronde planeet rondloopt is heel vreemd, maar echt geweldig. Ik zei al eerder dat dit pas echt 3D gameplay was, aangezien je op de meeste planeten echt elke kant op kan. Van bovenkant via de zijkant naar de onderkant etc. Daarnaast gaat het via een soort Mario 64 idee. Je hebt een standaard stuk, zoals het kasteel in 64, vanwaar je naar de verschillende galaxy's kan komen. Hier moet je ook telkens een opdracht voor een ster doen zoals in 64.

Maarja, je moet het gewoon spelen om dat te begrijpen.

@ HanTheMan: Nee, hij is niet uit, maar een gameshop had een sneak release ;) Hij is wel overal binnen gekomen vandaag, dus morgen zal je hem wel ergens kunnen vinden.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Thanks voor de uitgebreide info! :thumbs:
    Kan niet meer wachten tot morgen. Is er dan eindelijk na jaren de echte opvolger van Mario 64, denk het wel! :)

14. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren hadden ze 'm in ieder geval nog niet bij de Mediamarkt in de buurt. Ofja, ze hadden 'm wel al, maar mochten hem nog niet verkopen. Vandaag maar eens kijken of ik hem misschien ergens anders kan oppikken.

/Mod Al is de wildgroei niet zo erg als bij Assassin's Creed ;) Ook hier graag ontopic blijven

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nog een leuk filmpje over de soundtrack die mensen misschien nog niet hebben gezien.

[gt]26599[/gt]

Jaja mensen, het is de eerste Nintendo game met een orchestrale soundtrack :)

16. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt het echt tijd dat je deze game gaat spelen. Ik kreeg het gevoel of ik voor het eerst mn NES had aangesloten en dit mn allereerste échte game was. Dit spel is magisch, fun en de gameplay is niet wat je al kent. Ja er zit herkenning in, maar dat is juist extra leuk. De herinneringen van weleer vliegen je om de oren. Letterlijk. Maar man wat is dit een speciale game geworden! Vergeet Sunshine. Dit is Nintendo op z'n best! Hulde! :b:

Laatst bewerkt: 14 nov 2007
  17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Helemaal gelijk! wat een game, wat een game.

Het mooie is ook dat er allemaal deuntjes revised inzitten van de vorige games. Zo heb ik al verschillende Super Mario Bros 3 deuntjes gehoord en ook een uit 64. Daarnaast zijn er natuurlijk ook de nieuwe deuntjes die erg leuk klinken.

Momenteel is mijn favoriete galaxy het Beach Bowl Galaxy, lekkere vibe hangt daar :)

18. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gekocht..............kan niet wachten tot ik thuis ben.

19. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Leest verkoopt hem in ieder geval voor 40 euro!
    Daar heb ik 'm ook van vandaan. En het ziet er toch goed uit! :eek:

Deel Deze Pagina