Deed ik net mn Wii uit, zie ik mn blauwe licht branden. Blijk je mails te krijgen van een mailtoad in het spel, best cool.
Heb de game vanochtend gehaald voor 44,99 euro. Damn wat een toffe game! Heb voor het eerst sinds Mario 64 weer het echte 'Mario gevoel'. De gameplay steekt gewoon zo goed in elkaar! Het concept met de planeten is zo leuk en tof uitgewerkt. De grootste verassing zijn de graphics. De filmpjes zagen er ok, maar niet bijzonder. Start de game op en het ziet er prachtig en heel kleurrijk uit. Voor de Wii echt een mooie game en een waardige Wii game qua graphics. De game is gewoon zo leuk om te spelen en is de waardige opvolger van Mario 64.
Inderdaad, nog zo'n verassing voor me. Eindelijk van de digitale muziek af. Hele mooie en warme muziek.
Wat een vette game dit zeg!! De eerste keer dat je over een randje loopt en er niet afvalt maar de wereld ziet omdraaien is echt geweldig! Speelt echt heerlijk!!
Heb 'm vanmiddag ook gehaald.. zag 49,95.. kon 'm niet laten liggen (geen mediamarkt op dat moment in de buurt).. en o-m-f-g... wat een game. Zo mooi, zo'n space feeling, zo'n mooie muziek.. echt net een trippelijk vette anderhalf uur beleefd!!!
Jullie zullen vast nog niet zo ver zijn als ik, maar wat is tot nu toe jullie favoriete galaxy? Ik heb er 3: De galaxy die ik op de vorige pagina heb genoemd, Gutsy Gardens en FreezyFirey ofzo
heb hem ook net gehaald bij de mm voor 45 pleuro, straks eerst ff leren (waarom plannen ze altijd tentamens als er allemaal vette games uitkomen?) en dan spelen
Ik hoop echt dat Nintendo hier miljoenen van gaat verkopen, dat verdient de game...............dit is gewoon een meesterwerk.
Als ik al deze verhalen lees begin ik er toch aan te denken om misschien een keertje de Wii aan te schaffen. Geen enkele game die tot nu toe is uitgekomen op dit platform spreekt me aan, maar Super Mario Galaxy lijkt me zó tof om te doen.
Geweldig!!!! haha vanmiddag de game gehaald en vandaag een tijd gespeeld Vooral die mini levels waarbij je met Mario3 muziek weer echt lekker moet rennen en springen tegek. Maareehm ik kan in de eerste levels maar 3 sterren halen.. moeten er nog wel meer zijn denk ik want er verschijnt nog geen kroontje..
echt een hele toffe game, hoewel hij qua opzet veel weg heeft van mario 64. Daarnaast zijn alle powerups ook weer echt leuk, heb in geen tijden meer met zo'n grote grijns achter mijn Wii gezeten.
Heb in tijden niet meer achter m'n Wii gezeten! Dankzij deze game draait ie de komende tijd overuren.
Ik heb hem vanochtend ook ontvangen. Net even gespeeld en kreeg toch wel weer dat zelfde gevoel als dat ik bij Mario 64 kreeg toen ik die voor het eerst speelde. Denk dat ik aan deze game wel veel plezier zal gaan beleven. Mag ook wel eens want ik heb me wii die ik al sinds de release heb nog amper gebruikt. Zometeen weer even lekker verder spelen.
kga em morgen zeker halen, maar ik moet metroid prime 3 ook nog uit spelen:{ Ik pleit voor meer uren in een dag of in ieder geval een 3 daagse werkweek