1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Mario Galaxy

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 16 mei 2006.

1. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mario is missing kun je met goed fatsoen geen mario game noemen, tenzij je phillips onder de ontwikkelaars schaart die kwalitatief hoogstaande producten afleveren.

In ieder geval, mario galaxy is een 'giant leap' beter dan super mario sunshine, wat eigenlijk een regelrechte aanfluiting was.

2. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een roots heeft mario ;)
    Juist ja, lineare :D.. deze mario smelt het perfecte van de 2D mario's en 3D samen!!

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.779
    Dat wou ik inderdaad ook nog gaan zeggen, maar heb het maar achterwege gelaten. Maar dan nog spreken de levels van 64 me meer aan, maar dat is natuurlijk slechts een mening.

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld met 61 sterren. Wát een geweldig spel. De graphics, de sfeer en de gameplay. Het klopt gewoon. Zo hoort een videospel te zijn. Heerlijk!

Zo, en nu op naar de 120! :)

Laatst bewerkt: 20 nov 2007
  5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    geweldig spel, maar niet zoals een videogame hoort te zijn. Als dat het geval was dan had ik geen problemen met de besturing, ik zou dit spel het liefst met een gamecube controller willen spelen in plaats van de wiiremote waar ik toch alleen maar kramp van krijg.

6. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo krijg je kramp dan? heb er nog geen momentje last van gehad. of maak je voor die draaisprong een zwiep van 3 meter?

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    ...

;)

Je kunt dat toch niet echt iemand anders dan jezelf verwijten Revan :+

8. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb het gisteren ook zowel zittend als staand gedaan, maar resultaat bleef hetzelfde. Ik moet er wel bij vermelden dat ik sowieso geen groot fan ban van de WiiRemote, alleen bij WiiSports en Metroid Prime 3 vind ik het echt iets toevoegen.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als ik gewoon zit op een stoel of bank, m'n ellebogen zoals gewoonlijk (ook met een normale controller) laat rusten op m'n schoot en af en toe dat dingetje een minuscuul zwiepje geef heb ik echt nergens last van. Maar als je op je bed ligt en de hele tijd moeilijk moet zitten doen, of het te geforceerd doet ofzo, dan kan het wat lastig worden, ja.

Ik heb nog echt helemaal niemand hierover horen klagen.

Dat de WiiMote in het geval van Galaxy niet echt iets toevoegt ben ik trouwens niet met je eens. Er zijn aardig wat minigames (met die blauwe sterren die door er op te klikken Mario aantrekken, het vliegen in zo'n bel met wind, enz.) die erg leuk gebruik maken van de WiiMote.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.779
    Heb ik geen last van op bed, hoor. Maar dit kan zijn omdat mijn tv iets hoger staat en ik dus schuin omhoog moet richten...

11. Excalibur

Excalibur Advanced user

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nu ook aangeschaft. Ik vind de game erg goed en het geeft je echt het oude Nintendo gevoel terug.*)

12. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ligt dan puur aan jou!

13. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dolgraag mario willen spelen,maar me Wii staat al 2 weken in nieuwegijn.Iemand ervaring met een kapotte Wii?

14. Shizzel

Shizzel Guest

Hebben ze dat 'Ur Mr Gay' nog steeds niet weggehaald? Staat dat dus ook echt op de officiële boxart in de winkels?

15. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n ramp is dat toch niet ;)

16. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    mijn wii stond zo vreselijk te stoffen, dus heb ik mario galaxy vandaag gehaald en net 2,5 uur gespeeld en ik vind het heerlijk verfrissend. ik heb mass efect en assasin creed ook nog. maar mario doet er zeker niet onder voor. het is dus toch waar.. gameplay is belangrijker dan graphics:) bovendien vind ik de muziek in galaxy ook geweldig.

17. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Favorieten tot nu toe:
    Egg Galaxy
    Gusty Gardens

THE MUSIC!!

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze game lijkt me echt fantatisch, heb op de gameplay heel veel er van gezien, en werd gewoon helemaal warm van binnen, moest gelijk denken aan de mario van 64, deze is game is 1 van de redenen waardoor ik nu er serious er over nadenk om een wii aanteschaffen

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik dus ook en ik denk dat ik er dinsdag gewoon 1,tje haal.

20. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doen
    Koop en geniet;)

Deel Deze Pagina