1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Mario Galaxy

Discussie in 'Games' gestart door CaptnCook, 16 mei 2006.

1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Denk dat ik mn wii morgen maar es ga inwijden. Dacht dat ik mario galaxy in het mm foldertje zag voor 39 euro.

2. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Heb op de gameplay vandaag toch ruim 20 minuten mee kunnen spelen. Ik durf met gerust hart te zeggen dat ik (tot zo ver ik het dan gespeeld heb dan ;)) dit een van me meest leuke games vind van de afgelopen 3/4 jaar. Tuurlijk zijn er veel toppers geweest (Bioshock,Half life2,AC,Halo3,GoW) maar ik vind dit spel gewoon super leuk. Intensief genoeg voor meerdere uren gameplay, maar toch gemakkelijk genoeg om even een half uurtje op te pakken.

Het kan in mijn ogen nooit Mario64 verslaan, M64 was een van de eerste 3D Games,compleet uitgespeelt met me broer(10) op 8 jarig leeftijd.En hoe goed een game ook is, het vervangen van dat soort herinnering kan niets.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Zo, ben bijna aan het einde. Moet nog 7 sterren en dan kan ik naar het einde toe. En dan komen de moeilijkste challenges nog na het uitspelen om de 120 te halen! :)

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gister Super Mario Galaxy gehaald. Nog niet echt veel kunnen spelen. Mijn vriendin was niet meer voor de Wii weg te slaan. :+

5. jenamu6

jenamu6 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tring...........toch best wel moeilijk soms hoor..........ik word echt helemaal gek.

Fijne hurry gurdy en baron brr

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Baron Brr was wel te doen, maar wie is Hurry Gurdy? (Note: Heb hem al uitgespeeld :+) Ik vond het einde een beetje een anti-climax, het was veel te makkelijk.

Nu ga ik op naar de 120 sterren.

7. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem vanmiddag ook uitgespeeld :) Meteen met de 60 sterren naar het einde gegaan. Zit nu inmiddels op 73 sterren ofzo. Op naar de rest :)

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Kan je dus gewoon doorspelen nadat je de game hebt uitgespeeld,maar nog niet alle stars heb gecollect?

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ja, juist dan krijg je nog wat speciale sterren die je juist niet kan halen voordat je de game uitspeelt.

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ok bedankt.
    Dus als ik het goed begrijp zijn er in totaal 150 sterren te verzamelen en heb je de game uitgespeeld dan komen er nog een paar bij?

11. Mick34

Mick34 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nou bij melty molten galaxy, 2e sterretje met op het laast op die bol lopen en door die meteorenregen... maar ik weet niet hoe je moet remmen als je op die bol balanceert!!! ik kan wel naar links en recht, maar naar voor en achter lukt me echt niet, ook niet als ik naar voor en achter kantel, zoals het boekje zegt.. is er een trucje voor?

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Nee, er zijn in totaal 120 sterren. Eigenlijk ook niet helemaal, maar dat blijft een geheimpje (dat iemand mij al verteld heeft :mad:)

13. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    haha, oh wow, spoilers van Ur mr gay... denk wel dat het geheimpje behoorlijk van zelf sprekend is, 't is niet een spoiler van het caliber Lost of Prison Break oid

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    De comet in de Ghostly Galaxy is echt te moeilijk!

15. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een gekkenhuis.Net bij de MM geweest alles uitverkocht,alle wii's en ook de nieuwe Mario.Gelukkig bij Inter... nog wel een aantal exemplaren,dus wie mario nog wilt halen deze dagen,doe dat snel,want het vliegt de winkels uit.Vanavond eens rustig genieten van dit spelleke.

16. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Mario is op internet ook overal uitverkocht, ik heb hem bij gcshop besteld maar daar moet ik 3 weken wachten en het is voor sinterklaas, dus ik moet hem in 3 dagen hebben. De site www.wiihome.nl zegt dat ze hem in 3 dagen kunnen leveren, weet iemand of dit betrouwbaar is en of ik hem woensdag in huis zou hebben als ik hem hier zou bestellen?

17. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben tot nu toe nog geen een moeilijke ster tegengekomen. dat is wel een klein minpunt. ik heb er 118. moet alleen nog de secret star vinden in dat zwem/spooklevel (geen idee waar die is) en die 3 bunnies pakken ik ben alleen vergeten waar dat is.

18. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Intertoys Deventer heeft nog een aantal exemplaren van Mario Galaxy.
    De Wii zelf vliegt hier ook over de toonbank.
    Ook bijna nergens meer Remote controllers verkrijgbaar! :eek:

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    En dan vind ik het vreemd dat bij de Gameplay stapels met Remotes en Wii Play's te vinden waren, terwijl de winkels 1 keer in de 6 weken 3 van die dingen binnen krijgen. Wat Nintendo ermee doet is echt een raadsel.

Anyway, xbox3604life: Ook geen moeite gehad met de Daredevil comet in het Ghost level? Die tegen die baas?

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wow dit spel is echt puur genieten heb nu iets van 18 sterren ofzo.
    Maar neem overal lekker mijn tijd voor en probeer ook echt elke ster te halen!

Deel Deze Pagina