Super Mario Sunshine 2? :-s

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door HeAvY-GeAR, 14 dec 2002.

1. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    Next time, when we meet, you will get your English right... It's than with an A, not an E.. 8) neej.. ik hier echt geen zin in..

Laatst bewerkt: 29 dec 2002
  2. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet niet zo op typefouten en spelling letten.

De beste spellen hebben de slechste spelling en grammatica. Ik ram het meestal gewoon in mijn keyboard en kijk er later niet echt veel meer na. En om nou op een Nederlands Forum op mijn Engelse Grammatica te gaan letten, vind ik een beetje teveel van het goede.

3. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    wie is er nou begonnen hè? NOU?? HÈ!? EN NU LIGT HET AAN MIJ?! ach man, krijg toch de kriebels!

4. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik let niet op mensen hun spel of typefouten, want dat vind ik zwak. Komt mischien voor jouw raar over.

Ten tweede ben jij begonnen met dat Ronken.

Ik bedoelde met Knorren juist als antwoord op dat de Xbox een varken zou zijn.

Jij bent trouwens ook degene die het over de stupid side gooide. Dus ik denk dat jij begonnen bent. Maar ik hou er verder over op anders loopt het uit de hand. Het maakt verder niet uit zolang je maar niet op mijn spel en typefouten gaat letten. Want 1. Ik maak ze veel (Ik kijk het hier meestal niet echt intensief na, dat doe ik wel bij werkstukken enzo) 2. Ik vind het een zeer zwakke manier om iemand in een discussie aan te gaan vallen. (Zeg niet dat jij dat doet maar ik ken er genoeg. Ook bij mij op school zijn er mensen die hier last van hebben zodoende mijn reactie).

5. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    zo erg was die opmerking van mij nou ook weer niet bedoelt hoor :D

6. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij ook niet maar je begon in een keer te schreeuwen (caps lock) te typen. En me kriebels te wensen, ik dacht dat je in eens boos was enzo. Dus ging ik me verdedigen. Maar laten we ernu maar over ophouden. :+ het begint een beetje te OffTopic te worden :+ .

7. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ow ja nou ik dacht dat het met Krijg de Kriebels wel duidelijk was dat ik niet echt serieus bezig was..

Deel Deze Pagina