Ik ben nog maar net begonnen aan de S-werelden, maar ik vind ze best geinig. Echt moeilijk is het allemaal nog niet, maar dat komt wel, ik zit nog maar in Special 2-1 ofzo... Ik vind het nog steeds een geweldige game, ik ga zeker flink doorspelen.
Net bericht gehad van Game mania, ze krijgen Mario Kart morgen binnen en gaan hem direct verkopen \o/
Ik belde ze vanmiddag en ze wisten mij te vertellen dat hij morgen binnenkomt en dan direct in de verkoop gaat, goed nieuws!
Idd. Hij zeurt voornamelijk alleen maar over dingen die al jarenlang in de Mario Kart serie zitten. Het zal mij niks verbazen als hij geen enkele Mario Kart of hooguit de laatste enkel heeft gespeeld.
SM3DL Zo, gisteravond de extra werelden uitgespeeld. Extra levels zitten wel pittige bij hoor. Sommige met weinig tijd en achtervolgt.. Maar er is (voor de die-hard) gelukkig nog genoeg te doen: Spoiler 1. Defeat Bowser in World 8's last level. 2. Successfully complete all levels with Mario. 3. Successfully complete all levels with Luigi. 4. Collect the gold flag on all levels. 5. Collect all star coins. Dan krijg je nog een level... Schijnt echt moeilijk te zijn... Damn, echt een geweldig spel. En dan deze week Mario Kart.. 3DS
Ik vraag mij af of dat veel zin heeft. Mario Kart games staan er juist om bekend dat ze praktisch altijd de volle mep vragen. Mario Kart DS is volgens mij ook nog steeds 40 euro ofzo.