Zo, ik heb ook maar nu Super Mario 3D Land besteld via Zavvi.co.uk met een discount dus het was ongeveer 32 euro, Mario Kart 7 lijkt me echter niets omdat ik het wel een beetje gehad heb met Mario Kart games, ik ben dan ook niet zo'n race fan.
ff kijken zo als hij 39 eur is bij MM dan haal ik hem ook. Kunnen we dan ook online tegen elkaar makkelijk of moet je elkaar net treffen in een party...?
Hopelijk kan je ook gewoon online spelen zonder dat party gedoen. Kunnen we binnenkort met iedereen die de game heeft hier een raceke doen.
er is een nationale entertainment aktie waarin hij 39eur is ja.. mm is iets verder voor mij dan gm plus kan ik wat oliebollen halen nog
Ik heb hem ook. Vind het niet zo. Same old shit. Als iemand Cave Story heeft, ik ruil graag. Het boeit me niet zo. Geef mij maar Super Mario 3d land.
Dat ik MK7 hetzelde vind als de andere delen. Het doet me gewoon niet zoveel. Ik zie wel dat het kwaliteit heeft hoor, maar na een kwartier verveel ik me al. Alles heb ik al gezien, het vliegen en duiken is geinig, maar verder niet zo boeiend. Ik ga nog ff verder spelen, misschien kom ik er nog in.
Maar puur als je kijkt naar de game zelf, dan is SM3DL toch ook weer same old shit? Wat is trouwens het moment dat je moet gasgeven om een boost te krijgen bij de start?
Heb eigenlijk de mario karts op de ds nooit gespeeld,wel vroeger op de nintendo consoles. Daarom zal deze game me wel gaan bevallen. De vernieuwingen van de vorige games maken me dus weinig uit.
Net gehaald bij mm in groningen, wel erg amateuristisch dat de prijs €44 was die op de doosjes staan terwijl ze in de folder toch echt voor €39 staan maar ach ik verbaas me daar al lang niet meer over want mm en vakkennis is geen combi whahaha. Anyways wie wil er ff een potje online? Ik post zo mijn friend code wel ff of maakt iemand ff een apart topic voor Mario kart ?!?! Voor de mensen die graag mee willen spelen heb ik een xbw community aangemaakt. Je komt erin met de volgende community code: 11-0810-1562-8351 Ik zou zeggen doe eens een potje mee
Speelde net mijn eerste pot online,paar meter voor de finish stond ik dus op de eerste plek. Krijg ik plots een melding van een communicatie fout en sluit hij af . Iemand al meegemaakt ?
Als er echt een groepje mario kart spelers kunnen jullie natuurlijk ook een topic maken hiervoor. Handig voor 't maken van afspraken etc