1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] Super Mario Topic

Discussie in 'Games' gestart door Natasja27, 23 jan 2011.

1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Denk 't wel, fijne game om even op te pakken. Ik heb mario kart op de DS niet gekocht en ik heb wel weer zin erin. Helemaal nu ik weet dat ik hier in Groningen op mijn kamertje gewoon prima online kan met mijn 3ds via de wifi stick:thumbs:

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke,online werkt hij wel goed,soms krijg je wel een error en dan wordt je eruit gegooid.

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Mario Kart is vet! Vind het 3D alleen wel een stuk minder mooi dan bij Mario Land. Niet heel veel verschil tussen aan en uit helaas...

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Kan je nog "snaken"? (neem aan van niet)

Pakte net ff Mario Kart DS op.. en had het nog helemaal in de vingers :+ was wel lachen, heb geen 3DS maar ben gewoon benieuwd.. las dat ze dat blauwe schild erin hebben gehouden, bij Nintendo hebben ze helaas een hoog "schijt aan kritiek"-gehalte.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    In 't algemeen hoor, (ook op basis van een review van Gamer.nl) ik snap dat gebitch niet op 't blauwe schild. Is juist één van de charmes van Mario Kart. Verhoogt de fun factor ook enorm.

--> verder verhoogt 't de tactiek, wellicht op de 2de plek blijven? verder, als er een blauw schild komt, remmen en andere meenemen = fun. Los van dit alles ben ik in de afgelopen mario kart games niet heel vaak met een blauw schild geraakt in lap 3 vlak voor de finish... Is gewoon heel veel pech (A)

Sneaken, als 't er weer in zit dan skip ik dit spel maar :). Dat constant geboost tja, 't is een skill maar van mij hoeft dat niet zo:x

Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    T boosten is in ieder geval wel moeilikker gemaakt

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nog ff wat uurtjes gespeeld. Hij is toch wel weer leuk. Het heeft alleen niet de indruk gemaakt die SM3L wel maakte op de een of andere manier. Ik had zelf verwacht dat MK7 DE topper voor de 3DS zou worden voor mij dit jaar, maar uiteindelijk zit SM3L weer in mijn 3DS (Special Worlds nog niet helemaal uitgespeeld, en ik ga het hele spel nogmaals uitspelen met Luigi) en moet MK7 even wachten. Komt bij dat ik ontzettende kramp krijg bij het spelen van MK7 op de 3DS. Ik weet niet precies hoe dat komt, maar na 2 races houd ik het bijna niet uit.

Ik heb hem maar te ruil aangeboden helaas.

8. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dat het DE topper zou zijn had ik sowieso niet verwacht. Maar het is wel weer een leuke game en lekker vertrouwd. Het ziet er ook mooi uit en de nieuwe banen zijn ook leuk. En die oude ook weer, hoewel ik sommigen nu al voor de 1000e maal doe. Maar die kramp, dat heb ik ook. Vooral omdat je constant met die schouderknoppen in de weer ben. Op de DS had ik daar ook al een beetje last van, maar nu is het echt erger. Je kart samenstellen en onderdelen hiervoor vrijspelen vind ik wel weer geinig. Maar qua menu's vind ik het een beetje karig allemaal.

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind zelf dat met 3d aan of 3d uit echter nauwelijks verschil uit maakt,wel de mooiste 3ds game dat er momenteel uit is vind ik .

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Niet mee eens, ik vind zelf SM3L mooier, ook een beter 3D effect.

MK7 is wel heel erg mooi hoor, maar ik vind het niet mooier dan SM3L. Daarbij vind ik Zelda OoT ook erg mooi. En RE Mercenaries was ook erg mooi :+

12. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je het over Mario 3D Land of Mario Kart 7?! In Mario 3D Land maakt het 3d aan/uit namelijk wel veel schil uit in mijn ogen. In Mario Kart 7 bijna niks inderdaad...

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    MK7 bedoelt hij. In SM3L is het verschil duidelijk merkbaar.

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In SM3L is het effect duidelijk zichtbaar maar bij MK7 niet.
    Toch vind ik deze er mooier uit zien maar dat is dan mijn mening.
    Zelda en RE zagen er ook wel goed uit maar vind deze toch mooier.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Nou vooruit dan maar weer. Je mag het mooier vinden, maar alleen voor deze ene keer ;)

Ik weet ook niet precies wat ik van MK7 had verwacht, want het doet weinig fout. Toch, het lijkt me niet te kunnen boeien. Na een uurtje had ik SM3L alweer in mijn 3DS gedaan.

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan je point of view veranderen? zodat je het stuurtje te zien krijgt.

17. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    D-pad naar rechts en D-pad naar boven om weer 3rd person te doen (of het was precies andersom *) )

18. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een XboxWorld Community aangemaakt voor Mario Kart 7:

12-8763-1198-2216

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze was gisteren al gemaakt :
    11-0810-1562-8351

20. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    ik ga nu ff kijken wie er in de xbw community zitten :)

EDIT: ik zit te wachten... wie o wie doen er mee :)

Deel Deze Pagina