Ik kan pas deze nacht ... Iemand die me kan zeggen wat je juist kan als je 10 muntjes hebt verzameld ? Kan nergens vinden wat ik juist kan doen als ik 10 muntjes heb.
Met die muntjes kan je ook onderdelen unlocken. Ik ben trouwens vanavond wel online met Mario Kart. Ik zal de community vanavond dan joinen.
We got him, ook maar even Mario Kart gehaald, vooral na de ellendige feedback op iets van m'n studie. Heb even wat vrolijks nodig FF door de SP en dan zal ik binnenkort eens wat peeps toevoegen etc
Kwam net iets leuks tegen bij W5-2 Mario Land 3D, als je daar als Fire Mario de torches aansteekt krijg je dat Zelda geluidje (dat ene geluidje dat je krijgt als je een puzzle hebt opgelost).
, wat een game, genieten. Ik heb tot nu toe alle mario kart games gespeeld, en op 1 na (die van de DS) allemaal gekocht. Maar Mario Kart 3DS is netjes Speelt heerlijk weg, speel nu nog op 50 cc, ik heb bijna overal 3 sterren. Ik heb nu 6 van de 8 cups op goud. Uiteindelijk is de uitdaging natuurlijk om goud te hebben op 150 cc, iets wat ook wel moet lukken. Ik had dit immers ook al behaald bij Mario Kart op de SNES
Die 3 sterren is dat als je in elk level de 10 muntjes gaat opnemen ? Echter online werkt het hier dus niet goed. Met veel geluk kan ik dus een race voltooien en dan in de volgende race krijg ik in het midden van de race op mijn scherm communicatiefout en sluit de race af. Nog meer mensen hier last van ?
wie wil er een potje online doen, je kunt mijn friend code invoeren maar ook die van de xbw community. mijn: 1118-0330-1811 xbw com: 11-0810-1562-8351
Gisteren online weer wat vervelend mee gemaakt. Ik sta op de 3de plek en net voor de finish krijg ik de volgende melding : Race afgelopen je bent op de 8ste plek geƫindigd. Erg raar want niemand heeft me nog voorbijgestoken.
Damn wil echt graag online spelen maar heb gewoon zo weinig tijd, miss morgen maar weer ff. Kan je dat bijvoorbeeld een paar mensen van xbw tegen mensen uit de rest van de wereld racen instellen, of speel je dan echt alleen maar tegen mensen die je uitnodigd?
Hoe beter je prestaties hoe meer sterren. 3 sterren moet je goede tijden rijden en weinig afgeschoten/over bananen rijden/van de baan raken etc.