nee het is nog niet begonnen hoor. Ik kwam gister toevallig in een endless battle tegen Reflex Vato. En we speelde voor de fun...
En we hebben er weer 2 deelnemers bij (toch Kev), dan wacht ik nog even met de loting, als iedereen het daarmee eens is natuurlijk? Enne Punimaster, binnenkort weer ff een paar potjes sparren. @ Sharky: Hoe is het inmiddels met je internet?
Waardeloze prutsers bij ziggo....de 14e pas. Dus als jullie niet willen wachten speel maar gewoon. Doe de volgende keer wel mee dan.
Is goed, vanavond maak ik van de openingspost een loting. Ik doe het gewoon allemaal random. Moet alleen ff kijken hoe ik dat doe met het oneven deelnemers-aantal. Maar dat komt wel goed.
zijn er nog specifieke regels? ik neem aan 3 x 3-round matches (?) spelen met 1 character (?) of mag je andere char. kiezen ...per match zeg maar? ... nou Nyx1978, wanneer wil je mijn lead-skillz aanschouwen? (kidding)
Lekker kut weer val ik buiten de boot. Naja ik voeg wel een aantal toe die ik nog niet heb in mijn lijst spelen we wel een keer endless .
De regels heb ik in de openingspost gezet. Sorry Kevf, iemand moest de pineut zijn. Het is waarschijnlijk je destiny om Firlian in de eerste ronde uit het toernooi te kicken. Sorry Sharky, je was nog wel de eerste die postte om mee te doen, shame on me. Binnenkort een potje Endless Veel succes iedereen, ook jij PuniMasterRico. Oh ja, heeft iemand nog goede suggesties om op te lossen dat de volgende ronde we maar 5 deelenemers hebben. Ik zat zelf aan een loser's bracket te denken. En dat de winnaar daarvan dan alsnog doorstroomt. Laat het ff weten jongens (en meisje)