Prima Voorstel. Vato Wij spelen donderdag tegen elkaar, als je het goed vindt. En ik probeer het op te nemen. Moet ik het voor meer mensen op nemen, dan moet ik wel spectaten. Het is geen high quality beeld. (Dazzle 100) Maar probeer wel er iets van te maken..
Best of hoeveel rounds is het nu dan? Ik zal/kan het ieder geval niet opnemen Ik speel trouwens best weinig op het moment, dus we moeten echt even een tijd afspreken op een avond.
Super Puni, zou leuk zijn om te posten. Het zijn matches van 'best of 3' En je ben door als je er daar 3 van gewonnen hebt, best of 5 dus. Hoop dat het voor iedereen duidelijk is, zou niet willen dat daar misverstanden over komen.
Ik doe niet mee maar het klopt toch nu niet? Er zijn 10spelers, dat betekent dat de volgende ronde er 5 over zijn, dat betekent dat de volgende ronde 1 iemand overblijft die tegen niemand speelt?
Er komt een losers-bracket, waaruit mensen het toernooi weer in kunnen stromen. Maar ik ben eerst benieuwd hoeveel matches er zondagavond daadwerkelijk gespeeld zijn. Het komt helemaal goed
Reflex vandal voegt me al dagen niet toe en het gaat beetje moeizaam om 1 potje tegen die man te spelen. dus geef hem maar de winst. ik ga wel lekker online hoeken greetz
Naja ik vraag of we zo een potje kennen spelen krijg amper reactie en hij wil me verzoek ook al dagen niet accepteren waarom schrijf je je dan in
ik neem aan dat degene die niet voor zondag spelen. Verliezen.. Maar dit kan je beter aan Vato vragen..