1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kareem, 12 dec 2008.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    denk dat het bij de profspelers ook niet gaat hoe mooi je speelt etc..
    Maar het is meer een kwestie van hoe je wint maakt niet uit als je maar wint.
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je wilt winnen moet je alles doen om te winnen. Dit is Ryu, zijn beste move is z'n fireball. Dus die gebruik je veel. Je controleert hiermee het hele horizontale vlak van het veld en dwingt je tegenstander hierop te reageren, en probeert hem dan te pakken op verkeerde keuzes.

    Kijk eens naar de tweede ronde om te zien waarom hij Balrog uit zn buurt wil hebben.

    Het lijkt simpel ,maar doe t m na. Zijn spacing, reactie en fireball traps zijn perfect. Maar als hij die knockdown heeft gescoord, gaat hij erachter aan.

    Kijk anders eens naar een character als Balrog, Blanka, Zangief, Fei Long of andere character die het moet hebben van close combat.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2009
  3. Shagoe

    Shagoe Active Member

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, dat bedoel ik net, als je het spel niet kent zou ze zeggen: "kan die ook wat anders dan zijn fireballs schieten"? Maar het is gewoon om de druk op de ander te zetten of jezelf uit een moeilijke situatie te halen. Ik haat shoryukens doen met ryu, het laat me zo "free kill" achtig voelen :+. Nu ben ik weer helemaal gek van ken, als zijn hurricane 3x hit, zalig toch \o/.
     
  4. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Precies. En trouwens, de Xbox 360 controller zuigt écht hard. Ongelooflijk gewoon dat zoiets verkocht mag worden.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Die tweede ronde was sick! Haha, net toen iedereen dacht 'die andere heeft gewonnen' kwam hij keihard terug. Respect! De hele zaal ging los. 8)
     
  6. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Inderdaad, echt vet. Daarom snap ik ook niet dat sommige mensen hier zeggen dat het zo saai is om naar te kijken. Ik vind het juist vet om te zien hoe Daigo domineert.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2009
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is juist zo knap. Hij houdt een andere pro helemaal uit zijn buurt. Als je online tegen 80% van de Ryu's speelt spring je op een gegeven moment makkelijk door zijn hadoukens en pak je hem daarna aan. Neem voor de gein zelf eens Ruy en speel tegen mensen uit je friendslist of van dit forum waarvan je weet dat ze goed spelen. Wedden dat je niet zo makkelijk wint als je denkt?
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee jullie hebben ook wel gelijk , het is inderdaad gewoon een kwestie van de ruimte blokeren , en dan als ie komt , een goeie combo geven en dat is idd makkkelijk gezegd dan gedaan. Maar het oogt niet spectaculair , ik ben een vechter die veel beweegt dus een paar kick en dan spring ik weer weg , daarom is Chun Li voor mij ook zo perfect.En Volgens mij in Deel IV zitten er meer van Chun Li Achtige vechters
     
  9. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof filmpje, maar dit is indd maar 1 manier hoe ryu gespeeld kan worden. Ik ben wel vaker op andere manieren door ryu geowned:)
     
  10. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Waarom zijn Zangief's moves trouwens zo focking overpowered?
     
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij een enorme grappler is. Die doen altijd het meeste schade. Zijn nadeel is dan dat hij ongelovelijk zijn best moet doen om in de buurt te komen om die moves te landen.

    Hij zit aan de onderkant van de tierlijsten in dit spel ondanks zijn powerful moves. .
     
  12. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Dacht ik al. ;)

    Respect voor de mensen die met Balrog kunnen spelen trouwens. Wat een trage kip, zeg. Ik speel nu met hem voor een achievement, maar af en toe word ik gewoon agressief van dat trage gedoe.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2009
  13. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Balrog is heel nsel hoor. Zijn special moves maken hem snel.
     
  14. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Daarom zeg ik ook dat ik respect heb voor mensen die heel erg snel met hem zijn. Mij lukt het in ieder geval niet.

    Edit: Ik krijg de "Master of All Things" achievement niet, terwijl ik wel met alle characters een match gewonnen heb.

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2009
  15. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Code is binnen, nu downloaden :D
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    daar had ik toen ook last van..
    weet je zeker dat een tegenstander niet te vroeg vertrokken is?
    want anders saved de computer hem niet..
     
  17. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    100% zeker. Wat heb jij dan gedaan om 'm toch te krijgen?
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik had alle character namen opgeschreven en toen met iedereen weer proberen te winnen.
    en dan de naam doorstrepen zodra je gewonnen en zeker wist dat je tegenstaander pas op het einde wegging.
    toen kreeg ik hem halverwege..:9
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Lolz, net twee potjes online gespeeld en alle twee verloren.. :mad:
    Ik moet nog ff oefenen... Maar ik denk al dat ik met Ryu ga spelen heb nu eindelijk die Shoduken ofzo iets onder de knie :D
     
  20. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft niks met de gameplay oid te maken maar wou gewoon ff patsen :D

    Net gepre-orderd:
    Sideshow popcultureshock 18'' statue van Ken
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2009

Deel Deze Pagina