Zijn gezicht ziet er wat raar uit, beetje te langwerping, maar mooie aankoop . Ik zou er eigelijk ook een paar moeten kopen. Dan kan ik al die sentimentele shit eens wegdoen . Hoeveel komt zo'n beeldje? /edit Waar kan je kleinere beeldjes vinden van pakweg 20cm max.
Ken kost aardig wat maar dan heb ik ook wat Is ook limited tot 500 stuks wereldwijd. Maar figuurtjes kan o.a hier halen: www.gator.nl www.visiontoys.nl Dus diverse merchandise/toys zaken.
Cool dat ken-beeldje shark,18 inch is echt groot trouwens. Vroeger had je ook van die streetfighter gi-joe's die waren echt cool. Ik heb echt veel sf lopen spelen vandaag, begin langzaam iets beter te worden met ryu. Ik vind het zo'n verslavend spel. Op een gegeven moment zeg ik tegen mezelf: ok nog 1 potje(ranked). Maar als ik verlies wil ik sowiezo nog een keer, en als ik te makkelijk win ook haha. Op die manier ga ik vaak nog minstens een half uur door voor ik echt stop
Ben niet zo van de action figures. Laatst heb ik al die poppetjes nog weggegeven. [gtuser]67462[/gtuser]
altijd altijd altijd blijven chargen. je kan ook je charge houden voor een charge move na een andere charge moves als de input niet overlapt. bv voor buffalo headbut charge je downback, ga je naar up back. zo heb je nog steeds back charge. Daarnaast zijn er ook manieren (op stick) op zijn turn around punch de hele tijd te chargen terwijl je nog gewoon alles doet met zn punches.
Ik ben er inmiddels achter dat mijn skills van vroeger niet meer meetellen en dat ik hard moet gaan oefenen. Slachtte ik vroeger mensen in de arcade met dit spel, word ik nu echt gesloopt door de CPU en online.
ryu heeft geen <,>,P moves die move van Honda is een charge move, dus naar achter ingedrukt houden, dan naar vore + Punch zelfde als bijv de sonic boom van guile
1 volle seconde achter chargen, en daarna pas naar voren. je kan ook down back chargen. dan kan je nog kiezen tussen z'n buttslam en zn headbutt.
Nice dat wist ik niet eens, ik vind die charge dudes over het algemeen wat minder tof. Met de shoto's kun je meer on the fly spelen vind ik.
nee hoor. als je goed oefent en leert altijd naar achtwer ingedrukt te houden, bijvoorbeeld in de lucht, tijdens een greep die jij of de tegenstander doet, tijdens opstaan, of tijdens blokken kun je vaak net zo vaak je moves eruit gooien als circular motion characters