haha nee gys tis cool. tis alleen een stuk anders spelen in stilte met goed geluid en concentratie dan in een kamer met een hele hoop gasten die lopen te schreeuwen. daar moet ik me nog aan aanpassen haha. een ja, ik dacht dat het echt over was die ronde, iedereen dacht het. behalve AQH, die liep lekker naar voren en super lol.
Filmpjes gister ook zitten kijken van drakenslag. Die match was echt te grappig. Andere matches waren ook vet btw.
ik heb het spel net gekocht maar kan er echt geen klap van alleen bij easy mode ga ik al 6 keer game over weet iemand een site waar de basis tips worden uitgelegd?
Haha zo zonde die ronde tegen sagat, het was sowiezo al een toffe comeback maar 1 hadoken erbij had m nog 10x beter gemaakt.
Damn, ik heb een weekje niet gespeeld en ben echt een stuk slechter geworden. Maarja, morgen alleen nog mondeling Nederlands en dan heb ik weer tijd.
Maak je geen zorgen, over de service van xbox valt niet te klagen. Je belt ze en zegt dan UPS naar je thuis moet komen. Je pakt je xbox in, geeft ze mee, en een weekje later staat je xbox terug bij je thuis met een gratis maandje xboxlive erbij . En succes met nederlands Dekkers! Ik ben sinds maandag van mijn examens af maar ben al aan het werken door mijn belachelijk korte uurrooster, dus weinig tijd voor SF momenteel .
De garantie is wel net verlopen op de XBox'en van de release. Mocht je XBox dus van die tijd zijn, kun je een rekening verwachten, die het opsturen de moeite niet waard is. Tot die tijd, sterkte. Ik heb net mijn oude console verkocht overigens. Nu nog maar 1 dus ;(.
Ik zag op de sticker staan dat ie van oktober 2006 is, en ik heb begrepen dat we 3 jaar garantie op red ring hebben. Ik ga morgen bellen.
Het was leuk geweest dat de patch al uit was gekomen nu dadelijk bijna iedereen sf4 heeft zal er weinig man zijn die nog sf remix gaan spelen. Maarja het is dan ook een andere maker dan van sf4.