Ik ben er toch van overtuigd dat mensen dit zullen blijven spelen net zoals mensen 3rd strike zullen blijven spelen. Indeed mr. hawk, you cannot Ben blij dat ze die indiaan eruit hebben gelaten
niemand speelt de game meer denkik.. ik ben hem nu aan het spelen omdat ik street fighter 4 nog nietbinnen heb,,
Speelt iemand deze game nog? net weer een tijdje zitten spelen. En ik blijf hem toch beter vinden dan Street fighter 4.. Zijn er mensen die zin hebben om binnenkort ook een toernooitje te doen met HD Remix?
heb een vraagje wat is eigenlijk beter aan SF2 Turbo hd remix? ja heb hem nooit gespeeld maar wou er eigenlijk wel points voor aanschaffen. maar wat maakt het beter?
De game is naar mijn bescheiden mening wat meer hardcore. Combos zijn moeilijker uit te voeren, en het spel leert je ook geen combos zoals sf4 met de challenges. Je hebt geen focus attack, geen ex attacks en geen ultra. Je hebt veel minder tools en de throws zijn ook heel anders(je kan ze niet zo goed counteren als in 4). Oja en dhalsim zijn drills ownen de pan uit ivm sf4.
Zo denk ik dus ook ja.. De game is meer hardcore dan deel 4. In deel 4 is alles een stuk makkelijker om uit te voeren. HD loop ook een stuk sneller en gaat ook meer om de gevechten zelf inplaats van de Ultra's en Exmoves Zal binnenkort wel een een toernooitje aanmaken en kijk dan wel wie er mee wil doen:b: je kan ook ff de demo downloaden he. Dan ken je zien wat precies het verschil is
als je kijk t.o.v. SF2 turbo uit de arcade: Er zijn wat dingen gebalanceert wat betreft de character moves, sommige moves kun je nu makkelijker uitvoeren zoals Dhalsim zijn yoga flame bijv. En vernieuwde graphics met geremixte soundtrack. Daarnaast online play natuurlijk
toernooitje met deze game zou wel vet zijn. zou je het dan het best met 16 of met 8 man kunnen doen. weet niet of er nog een beetje animo is voor deze game?
Ja weet niet, voor mij wel in ieder geval. Ik vind hem leuker en beter dan SF 4 en is een stuk beter online. Kunnen wel ff een thread aanmaken om te kijken hoeveel er mee willen doen. Leukste is natuurlijk allemaal tegelijk in een lobby.maar dat was geloof ik maar met 6 man.
Special moves zijn juist moeilijker in SF4. Neem Fei Long's flying kick, qcf,k in HDR, db,d,df,f,fu (half rondje van schuin achter naar schuin boven) in SF4. Same met Cammy's hooligan throw. Maar HDR is veel beter vind ik, zeker voor een nieuweling in fighting games. Sowieso heeft het de beste online play van alle fighters.
Ik vind alle streetfighters wel leuk.Ook ik heb hem gekocht.Ook al uitgespeeld. Alleen moet die supermoves nog kennen enzo. Maar ik heb er geen spijt van dat ik hem gekocht heb
Dan noem je er ook wel 2. SF4 is echt wel een stuk makkelijk qua inputs dan HDR. Maar wil dan ook wel meedoen,speel ik het ook weer eens
Of gewoon een thread aanmaken, waar mensen onderling met elkaar afspreken enzo. Want het is natuurlijk ook super dat je met 6 man telkens 'de winnaar gaat door' kan doen. Plus dat je met elkaar mee kan kijken en er niet zoveel organisatie in gaat als bij zo'n SF4-toernooi. Want de laatste 2, waar ik er ook eentje meedeed, waren wel een beetje geflopt. (no-offense wanneer shadowkiller dit leest, misschien iets teveel hooi op z'n vork genomen) Edit: Fuck it, ik maak gelijk wel zo'n topic hiervoor aan. En dan zien we wel of er een beetje opkomst is. (hoop het wel echt) Het wordt mijn eerste serieuze topic, dus zal best wel knulllig zijn. Alle tips voor verbeteringen zijn welkom.
Iedereen was een beetje afwezig bij die laatste tourney, bij mijn tourney heb je dan gewoon een disqualify te pakken!