1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kareem, 12 dec 2008.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    1. Nee, het is zeker geen button masher.. Nou goed op het makkelijkste nivo kom je nog wel ergens een beetje ermee, maar ook niet meer dan een paar ronde's. Alles daarna en zeker bij alles op hogere nivo's en helemaal tegen menselijke spelers moet je de verschillende personage's toch wel een beetje beheersen.

    2. Ja en nee. De special moves komen grotendeels overeen tussen de verschillende personages. Een paar hebben vuurbal en dragonpuch moves een aardig aantal hebben 'charge' moves (b.v stick even naar achteren dan naar voren + button) in verschillende richtingen en er zijn ook speciale moves waarbij je een paar keer snel een knop in moet drukken. Zoals electriciteit bij Blanka.
    Als je de speciale aanvallen van Ken beheerst dan kom je ook een flink eind met Sagat, beheers je de speciale aanvallen van Guile dan zullen die van Blanka ook wel lukken. Maar dan hebben we het over de speciale aanvallen, hoewel die een belangrijke rol spelen bij SF is het juist de timing, aanvals range e.d. die echt de doorslag geven tijdens gevechten. In de handen van een goede speler is elk personage dodelijk en dan gaat het juist om die fijne verschillen en niet echt om die speciale aanvallen. Wat dat betreft zit er veel verschil tussen de verschillende personages. En dit is ook 1 van de redenen waarom dit nog steeds zo'n sterke titel is.
     
  2. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks :) daar heb ik wat aan. Ik ga denk ik binnekort even de trial downloaden, en als ik er dan nog niet uitkom speel ik m bij een vriend even. Zelf lijkt het me ook weer heerlijk om street fighter te spelen.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik doe anders wel mee, heb ik tenminste nog een reden om het spel nog een keer te spelen ;)
     
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    was je van plan om er helemaal niet meer aan te beginnen dan;)
    ik wil ook graag meedoen maar heb het deze maand echt te druk(Bakker zijn in december is geen pretje met 80 uur in de week werken;))
    dus waneer willen jullie het doen?
    het liefst in het weekend(zondag):9
    en als het niet lukt doe ik januari wel mee:+
     
  5. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    allebei de vragen, nee.

    De commands voor de moves lijken erg op elkaar voor de verschillende characters. Er is dan distinctie tussen charge en motion characters dat wel. Maar wat meer telt dan ze simpel weg te kunnen uitvoeren is wanneer en hoe je die moves moet gebruiken. Elke character heeft een ander gameplan.

    Ryu en Ken spelen niet hetzelfde om gelijk maar het meest extreme voorbeeld te geven.
     
  6. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaag? of morgen?.

    Ik doe mee! en ik zal even op IG vragen of er daar nog wat mensen mee doen als ik de datum/dag weet.
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik dacht pas in de kerstvakantie. Die begint officieel pas aanstaande maandag (volgens mij)
     
  8. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ja geloof het wel dat het maandag begint....
    nouja,ik hoor het wel waneer jullie het van plan zijn..:9
    hier nog een paar combo's:b:


    SSF2T HD Remix : T.Hawk Combos v1.0


    SSF2T HD Remix : Sagat Combos v1.0

     
  9. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    zon tourney online duurt niet meer dan 15 minuten.
     
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ff een toernooitje doen?
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ben hem aan t downloaden !

    vroeger veel gespeeld , maar bak er nu nix meer van denk ik , waar kan ik het beste de moves vinden voor elke speler ?
     
  12. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Training mode daar staan alle moves voor elke character
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is het verschil dan?

    Ik wil vanavond ergens wat later op de avond best een toernooitje doen :)
     
  14. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik zal wel willen maar kom net pas thuis van werk en moet weer om 2 uur vannacht beginne met werken.:'-(
    ik heb anders wel zin op 2de kerstdag.
    want dan heb ik eindelijk tijd..

    dus als iemand zin heb om het smiddags 2de kerstdag te doen moet het maar even laten weten..:b:
     
  15. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Iemand nu een potje spelen? voeg me maar toe:

    Kuttekop
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken heeft betere Dragon Punches, Medium punch DP is op de weg naar boven helemaal invincible, Hard punch DP heeft een enorme arc, z'n DPs zijn actief vanaf de eerste frames (of mischien alleen zn Hard punch DP weet ik niet zeker) dus je kan niet safe jumpen na een knockdown (zie tutorials). En hij kan meerdere DPs juggelen als je het goed timed/spaced (in HD remix).

    Ryu z'n fireballs zijn veel beter, betere fireball traps. Heeft een betere super (één van de beste in het spel).

    Er is nog meer maar zoveel weet ik niet van het spel. Over het algemeen is Ryu een iets sterkere character.

    Kijk op youtube eens naar matches tussen Daigo (ryu) en Aniken (ken). er staat een serie van 25 matches ofzo online, kan je zien dat ze hun vergelijkbare tools op een andere manier gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel deze game nu ook sinds 2 dagen en hij is echt te vet ! en ik kan zelf potjes online winnen hahah !

    Jullie kunnen me toevoegen voor online potjes te spelen , ik ben vaak online
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    even vraagje over supers: hoor al dat Kareem Ruy zijn super heel goed vindt, maar welke supers vinden jullie nog meer goed?

    Ik vind die van Balrog echt heel goed, er gaat 70% van af als je goed raakt en zo niet dan nog iets van 10% door chips (block) damage.

    Die van Vega is ook erg handig en doet lekker schade en E. Honda is gemiddeld maar hij laat wel snel op.

    Vindt alleen de super van Cammy echt waardeloos en die van T. Hawk en Zagnief te moeilijk om uit te voeren in een gevecht tegen een goede tegenstander (zelfs met arcade stick)

    of heeft iemand tips om die makkelijker te doen in gevecht? Springen en dan 2 cirkels draaien als de vijand blockt omdat hij luchtaanval verwacht en dan grab werkt weleens, maar ik wil het ook op de grond kunnen.

    Dan kan ik pas echt goed worden met T. Hawk,

    Ik weet niet waarom maar ik vind het altijd leuk en een uitdaging om in een spel het beste te worden met het minst gekozen poppetje :)
     
  19. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van Zangief is onmogelijk om op niveau waar je nu zit om in een gevecht te gebruiken. Alleen echte toppers gebruiken die. Die van Ken en Sagat zijn ook niet verkeerd als iemand naar je toe komt springen. Bison is ook wel OK.

    Vandaag weer een paar potjes Kareem en Big Syke ?
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    misschien, moet ff kijken. Als ik online ben op mijn xbox doe ik zeker mee.

    Enne die van T. Hawk die special lukte gisteren in een gevecht!

    Helaas had mijn tegenstander geen microfoon aangesloten. Had graag zijn reactie gehoord :D
     

Deel Deze Pagina