1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Super Street Fighter II Turbo HD Remix

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kareem, 12 dec 2008.

  1. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ryu (en vooral de Shoryuken's) gaan nu stukken beter nadat ik eerst steeds de verkeerde motion deed :p. Vind het wel ENORM jammer dat Deejay niet in deel IV zit. Zijn MK cross-ups zijn niet leuk meer een een 6-hit combo online neer zetten is altijd leuk :)
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik was dit jaar in New York voor een Virtua Fighter toernooi (ook om vakantie natuurlijk maar toch). Ben van plan om kort na de SF4 release naar London te gaan voor een toernooi. Ik maak geen schijn van kans maar de lol zit voor mij in het leer proces, van toernooien leer je ongelooflijk veel en het is gewoon een hele vette ervaring.

    In NL zullen ook genoeg toernooien zijn, in maart is de eerste ranking battle voor sf4 iig.
     
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik zit op school nu. moet ook erg veel uitgestelde verslagen inleveren deze week dus heb weinig tot geen tijd voor gamen helaas. Zal kijken of ik 's avonds nog online kom.
     
  4. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand up voor wat matches?
     
  5. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben straks ook online dan join ik wel :)
     
  6. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had m'n stick nog niet moeten verkopen... :mad: Die dpad is verrotter dan ik gedacht had nu zeg. Anders had ik graag wat potjes meegedaan...!
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    probleem is dat savonds haast nooti vanwege me werk;)
    maar heb volgende week eindelijk eens een weekje vrij.dus dan kan ik wel savonds..
    dan moeten we het maar even doen:b:
    dan moeten we ook maar eens beginnen aan een tournamentje met de mensen van hier:thumbs:
     
  8. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Ah joh gaat toch om de fun ;)
     
  9. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Meer fun voor jou zul je bedoelen ;) Voeg me maar toe als je wilt. Misschien kom ik wel ff m'n gezicht laten zien dan ;)
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je de stick iets meer tijd had moeten geven. Op het begin is het weer even terug naar af, maar uiteindelijk geeft een stick meer voordelen.

    toegevoegd btw.
     
  11. Lukky NL

    Lukky NL Active Member

    Berichten:
    1.014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt helemaal, ik was er ook al meer aan gewend blijkbaar dan ik zelf dacht. Misschien koop ik nog wel die 70 euro stick van SF4. Maar ik verkocht hem zodat ik een extra pad kon kopen, maar stond er ff niet bij stil dat het nog 2-3 weken levertijd was. Ik was helemaal hyped you know!!! Oh poor me! :eek:
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Klote Smok3y ook

    :+
     
  13. JinKazama

    JinKazama Chunli's shoe-shiner

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het ook best een abrupte beslissing kerel, maar daarbij wie speelt nu vandaag de dag nog Street Fighter man... altijd maar hetzelfde *)
     
  14. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Kareem, hoe weet je waar al die toernooien zijn? Ken je een site met info daarover?
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    drakenslag.com voor nederland
    Shoryuken.com voor amerika
    neoempire.com voor engeland
    virtuafighter.com voor virtua fighter wereldwijd.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2009
  16. Kaneda

    Kaneda Active Member

    Berichten:
    1.164
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je. Ik heb eigenlijk nooit echt veel sf gespeeld, alleen super sf op de snes. Maar ik kijk echt uit naar sf 4, ik heb echt zin om veel tijd te steken in die game en 1 of 2 ventjes te masteren. Misschien dat ik HD remix haal als ik merk dat 20 feb nog te lang wachten is:p
     
  17. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Weet er iemand of er nog gepatcht zal worden. Dingen waar ik me aan stoor.

    - muziek valt weg na een halve min spelen. (na 4 de match) dit is wel niet altijd zo.
    - na ongeveer 4 potjes ranked te doen en nog een potje wilt spelen kunnen mensen wel joinnen maar krijg je lost connect.
    - dr zitten een paar mongolen bij die kappen als ze bijna verloren hebben waardoor je geen punten krijgt naar mijn weten.
    - spel blijft soms hangen in het menu scherm erg irritant.

    Ontdanks alles is dit toch een van de beste spellen (remix oldschool) van afgelopen jaar.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    gisteren bij onze battles was ook steeds geen geluid:x
    erg irritant..
    en we hadden ook een paar x lost connection bij player matches.

    ik vraag me ook af waneer ze dit gaan patchen
     
  19. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    was gezellig net;)
    Ik ging erg lekker moet ik zeggen:9
    speelde jij nou met een stick of deed je het ook met de D-pad?
     
  20. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Bij mij lukte net echt helemaal niks maar weer wat geleerd van jullie voor de volgende keer. Jammer dat je geen mic hebt Gijs. Al game je zonder mic (tenminste ik) wel beter. Praten en gamen tegelijk lukt me nog niet echt, zal het snel gaan oefenen. 8)
     

Deel Deze Pagina