ik heb wel headset maar haast nooit op.. ik doe hem de volgende keer op. ik game ook beter zonder een headset op
gamen zonder praten is beter, maar dit zijn meer practise sessions. elkaar tips geven. Elke keer als ik super deed zat ik te zeiken dat ze fireballs moesten doen
Haha dat klopt ja, alleen kon ik zelfs de fireball er niet makkelijk meer uit krijgen. Vanavond weer een potje? Rond 8 uur ?
ik denk dat ik er wel weer ben ja.. zal wel rond 7 uur zijn.. ik zie je wel verschijnen kwam net nog wat strategy guides tegen voor street fighter uit de jaren 90 wel handige combo's voor de mensen die pas beginnen met street fighter:b: Street Fighter II Hyper Fighting-Strategy Guide (1/5) Street Fighter II Hyper Fighting-Strategy Guide (2/5) Street Fighter II Hyper Fighting-Strategy Guide (3/5) Street Fighter II Hyper Fighting-Strategy Guide (4/5) Street Fighter II Hyper Fighting-Strategy Guide (5/5)
Ik ben echt 2 dagen achter elkaar afgeslacht met dit spel. Soms merk ik ook dat ik me gevangen voel als ik speel tegen iemand die goed is. Alsof alles wat ik doe toch gecounterd gaat worden. AAaaarg!
Haha ja dat heb ik ook steeds maar begin al een klein beetje beter te worden. Voeg mij ofzo ff toe we spelen regelmatig met potjes met elkaar van XBW lol komt ook uit zoetermeer.
Excuses dat ik er vandaag veelste laat was. Denk dat ik er donderdag weer ben. En TBA de vorige keer was je idd beter. Soms verlies je en soms win je ik verloor vandaag mn 2 potjes en gister ook al weet ik veel hoe vaak. Ben er ff niet bij met mn gedachten. Voeg mij ook ma toe als je wilt KingKaneda.
omg hij heeft die videos gevonden hoor. té cheesy gewoon lol. Die gast Tomo btw, is wel een legende in Amerika.
Leek meer jaren 80 mijn god .... Wel handige filmpjes neem aan dat die ook werken in SSF2? @Keneda ok lol @hierboven.....:{
Ik bedoelde ook bedankt voor het erop zetten van de filmpjes. Toch leuk om zoiets te zien. Donderdag avond 8 uur? Laat ma weten of jullie er dan zijn.
dat is als je bij een vrouw door haar strakke kleren (legging bijvoorbeeld) de vorm van een kamelen teen kan zien omdat de kleren strak om haar muts klemmen