Ik wil vanavond om 8 uur ook wel even meedoen als dat nog kan. Voeg me maar toe op XBL Heb zowiezo Sharky in m,n lijst dus komt wel goed.
Ik heb jullie ge-add, weet niet of ik er om 20 kan zijn. Ik woon samen en dan word de tv 's avonds meestal gebruikt voor tv ipv games. Ik ga wel binnekort 2 tv's neerzetten in de woonkamer
Wie maakt er een game aan om 8 uur? Er is plek voor 6 man dus als de gene dan ook 5 private slots maakt,hebben we een NL only party
Kunnen beter 2 party's van 3 en dan na een tijd wisselen anders duurt het zo tergend lang voordat je kan spelen.
Ego haha nee hoor je was idd goed. BigSyke NL gaat er ook flink op los. Morgen zeker weer. @ Lollindr en Sharky De laatse 20 min iets van een lag gemerkt? Was vergeten mn download af te zetten. Excuses.
Het was echt tof om zo samen te spelen, kijken is ook niet zo erg als je steeds tegen dezelfde speelt. Kan je alvast scannen naar zwakke plekken Moet nog wel veel oefenen, op een gegeven moment werd mijn dhalsim steeds opgewacht na zijn teleport.
ja dankje hadden jullie trouwens steeds last van glitches zoals dat je levensbalk niet meer ziet enzo.had ook een paar keer geen muziek.. dat moeten ze echt ff patchen.. zie jullie vanavond wel weer rond half 8/8uur:b:
vond het echt leuk gisteren. Moet zelf wel vanavond werken dus ben er vanavond niet, maar we kunnen natuurlijk zonder afspreken rond 7-8 uur elkaar altijd invite sturen als we online zijn.
er was helemaal niemand vanavond,, allemaal aan het stappen? morgenavond dan maar weer proberen rond 7 uur?:b:
Ik was er, maar zoals gewoonlijk weer te laat. Morgen avond ben ik er niet ga dan naar PSV \o/ Morgen Middag rond 3 uur kan ik wel. Zondag naar de Kamasutra beurs nog meer mensen hier die dr heen gaan?