Nou deze laat ik lekker liggen. Het ik ook wel verwacht. Heel erg arcade zelfs met alle hulpmiddelen uit kan je niet spinnen. En het manuel schakelen klopt ook niet op sommige momenten. Verder is de regen alleen visueel en de blur is constant en ziet er steeds uit als je dronken bent met GTA. O ja over de FF die is er niet.
haha, ook weer een tegenvallertje dus. Dacht misschien aan een leuk zoethoudertje tot forza3.... vanavond zelf maar ff proberen nog.
Nou dit is jammer Echt zonde dat hier veel programmeer tijd aan besteed is. Er zit niets in, misschien dat het geluid enig sinds te pruimen is. Ik kon het zelfs niet volhouden om 3 volle laps te rijden.. Gemiste kans
jammer op de screens leek het me nog wel wat, lijkt wel of bijna alle games die uitkomen laatste tijd wel tegenvallen.
Er zijn zowieso weinig verrassende games die uitkomen met uitzondering van de grote gehypete titels. Maargoed ff proberen kan geen kwaad natuurlijk
Heb 'm net even geprobeerd, vond 'm dramatisch.. Leek op een race spel op de oude Xbox of de Playstation 1........
vind hem zelf niet eens tegenvallen, had eigenlijk nog niets van de game gehoord maar na de demo gespeeld te hebben toch eens gaan rondkijken, vind hem wel strak eigenlijk dat is echt complete onzin, misschien moet je een HDTV aanschaffen ?
Nou ik heb een HD TV en dit spel ziet er toch wel gruwelijk lelijk uit ingame. Bij het zien van de menu's en de auto's in de achtergrond verwacht je nog wel wat. Maar dat ik eenmaal op de grid stond was het wel schrikken. Ken je dat gevoel dat als je aan t gamen bent terwijl je zwaar vermoeid bent en dus niet echt een helder plaatje kan zien? Dat zag ik nu terwijl ik fit was.
hmm, jammer hoor van al die reacties, ik vond het best een aardige demo, denk wel dat ik me hier eventjes mee zoet kan houden tot aan Forza 3
Welke demo van RacePro ? (Ik kan er geen vinden op live, Maakt ook niet meer uit want ik heb de game nu al liggen) De demo van dit spel stelt mij erg teleur, Ik sla hem dus over (Zal hem ook nooit uit de budgetbak durfen pakken.)
ik vind de demo nog erg meevallen, speelt lekker weg. Beetje simpel, zelfs met alle driving aids uit, dat wel. En het bloom gebruik mocht ook wel wat minder. En dat je zelf je camera standpunten kan maken in de replay vind ik ook wel tof, zoiezo is die replay editor nog best uitgebreid. en iemand zei dat je met dit spel niet kan spinnen, zelfs met alle hulp uit, nou dat kan dus wel. Heb zelfs al met die M5 een rondje gedrift, werkt heerlijk ik ga deze wel halen in ieder geval
Maar deze game kost ook geen 60 euro toch ik zag hem bij dimensionplus voor 45 dus kan je hem nog wel goedkoper halen lijkt me rond de 30 a 35 en dan haal ik hem wel.
Hij ging idd maar 30 euro kosten. Vind ik nog teveel eigenlijk want ik kan full priced games ook voor die prijs halen. Ik snap dat ze hem goedkoper doen omdat het hun eerste racegame is en mensen willen laten kennismaken. Maar ze hebben heel hard gefaald om een goede racegame te maken, maar ze hebben het geprobeerd en daar leren ze van voor de misschien de volgende game.
ja maar goedkoper dan 30 euro zal een nieuwe game echt neit worden , lijkt me wel goed als er meer games gewoon goedkoper worden en de echte toptitels dan alleen full price worden.