1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Supreme Commander 1 & 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MetalSonic, 17 feb 2011.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik houd het lekker kort, de laatste tijd speel ik weer veel Supreme Commander, ik speel zowel deel 1 als deel 2 (op de X360). Heb je zin om tegen mij te spelen, of samen tegen een computer? Voeg mij dan maar toe. Tevens kunnen hier afspraken worden gemaakt!

    gr
    MS
     
  2. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    ik zal je toevoegen,,.. liefst met elkaar tegen de computer of tegen anderen.
    speel liever deel 2 dan deel 1..
    je mag mij ook toevoegen; allstyles

    Ben meestal alleen s'avonds online... *)
    van 1930 tot +- 2230
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool, ik zal je toevoegen, af en toe zal ik ook afspraken hier in zetten.\o/\o/\o/. Atm speel ik ook veel Sc2 met Spammie, wellicht kunnen we een keer met zijn 3'n spelen.

    Vanavond ga ik zwemmen, wellicht dat ik daarna nog op Xboxlive kom, moet even kijken. Sowieso wil ik morgen wel een potje doen =)
     
  4. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeaaaah, soms heerlijke potjes tegen de AI op cheater. IMO ook de beste Strategy en speelt ook goed op de xbox.
    Hoop dat we binnenkort met z'n drieen kunnen spelen.
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat de game vastliep, verder was 't een heel leuk potje :)
     
  6. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste RTS op de X360, en één van de betere RTS games van dit moment. Wat is Supreme Commander 2 toch heerlijk. Net een lang potje gehad waarbij we beiden konnen winnen, verschillende tactics en spanning van begin tot eind\o/\o/\o/\o/
     

Deel Deze Pagina