Nee, uitzoomen doe ik alleen als ik snel van het ene punt van de kaart naar het andere wil springen. Het werkt hetzelfde als clicken op de minimap, alleen intuitiever. Het uitzoomen werkt ook handig als je grootschaligere aanvallen wilt inzetten vanuit verschillende angles. Super handig, maar je wordt zeker niet verplicht continue uitgezoomed te spelen. Ik zou het je wel toeeigenen als vaardigheid, want alleen op die manier word je een betere SupCom speler. Je hebt daardoor veel meer tactisch overzicht.
EDIT: Verschillende spelers, verschillende meningen dus.
Het uit- en inzoomen is bijna traploos, dus iedereen vindt wel een bepaalde hoogte (dichtbij of juist veraf) waarop hij lekker speelt denk ik.
EDIT 2: Wat mij opviel uit de demo was trouwens dat je commander veel meer handelingen automatisch doet. Zijn er hier SupCom veteranen? Herinnert iemand zich nog dat de commander automatisch units repareert als je hem een attack-move geeft? Ik niet en het viel mij in de demo op dat hij gewoon mijn leger tussendoor ging repareren. Erg handig. Ook een bug: assist functie voor engineers werkt volgens mij niet? Mijn commander maakte een fabriek en ik gaf mijn engineers het commando hem te begeleiden in de opbouw.... maar ze deden niks? Gebeurde meerdere keren in de demo...
Laatst bewerkt: 27 feb 2010