1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Supreme Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 12eaper, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Annex en respawnen wil ook wel is helpen:9

2. SmartieZ

SmartieZ Guest

haha ja of niet xD

3. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind annex nog niet helemaal goed.
    - Host heeft (video-kaart) vertragingen
    - De "plak tegen de muur" moeten ze egt wel weer minder maken
    - Bugs eruit halen zoals "weapons slide"(ja, kan nog steeds), Hitboxes beter maken, en niet dat je vast zit aan de muur. enz.
    - wat ze trouwens ook mogen doen, dat je normaal van een rand afstapt, vreselijk irritant!

Eens gasten?

Owja, SUCCES Supreme

Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  4. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me vooral dood aan het plakken, Rooftops en Mausoleum zijn daar het dodelijks in.
    + probeer eens snel de sniper te pakken op Canals, het kan nog wel maar is een stuk lastiger geworden.

5. Inf1nity

Inf1nity Guest

Voordat de vragen opdoemen, nieuwe weapon slide = eerst X door wapen op de pakken, en gelijk daarna LB intoetsen, in combinatie met een beweging (naar voor/opzij/achter lopen dus)

6. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Stop gewoon met glitchen verneukt het spel.

7. SmartieZ

SmartieZ Guest

12eaper, een ConsoleGaming clanmatch?

Warzone en Execution, omdat ik nu al weten dat we beide iets anders willen, proberen we gewoon een combinatie daarvan?

8. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja fock man weet ik veel, ik speel geen Gears meer=(

9. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje waarom spelen jullie geen Execution? Omdat de regels ook zijn van WCG.

10. Nou qG is zo verdomde goed, dat ze hoe dan ook toch wel uit de dood opstaan, of het nou Warzone, Annex, Assassination of Execution is! (Sarcasm) ..

11. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, dat zal best :).

12. Nee ik denk dat ze liever Warzone spelen omdat ze goeie snipers hebben die veel downen? Downsnipen is in Warzone handiger dan in Execution. (No offense trouwens met downsnipen)

13. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Wow ik weet nog toen ik met QG gamede, ineens begonnen ze tegen dSis, te zeuren dat hij alleen maar ging AR-EN. Maarja No Offence misschien hadden ze even slechte potjes ofzo.

14. SmartieZ

SmartieZ Guest

WCG is Warzone, dat is naar voren gebracht doo Stefan ReaLz, de projectleider van GOW, voor de rest zijn er nog geen settings bekendgemaakt. Dus als jij het zeker weet zou je dan zo vriendelijk willen zijn om dat even door te linken (als je dan niet gelijk gebanned word van het forum voor het geven van links) zou ik zeer op prijs stellen.

Oh is ook geen offence hoor, jij weet zelf ook wel dat EXp3r1EnZ en MarXmaN net zo hard headshots schieten dan iemand down, maar tijdens een match moet je zeker van je zaak zijn en gaan voor de downs dus!

Of ze waren je gewoon aan het fucken, doen ze tegenwoordig netzoveel als gewoon een sirieus potje spelen ha ha.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2007
  15. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Offcieële World Cyber Games, 2007 Gears of War regels.

Dan maar een BAN: Klik hier Smartie Dan naar beneden scrollen, dan zie je Gears of War en dan Game Rules Ver 1.0

Graag gedaan super de boer.

16. SmartieZ

SmartieZ Guest

Merci beau coup :thumbs: .. Ik had nog geen mail binnengekregen met de officiele regels, maar dan zullen wij maar eens aan het trainen slaan dan.

Beithewej, die regels staan nog niet vast hoor ik net, het zijn de v1.0 regels en die staan nog onder 'beschouwing', vooral EPIC zelf wil dat hun nieuwe speltype ANNEX gebruikt gaat worden in de WCG, lijkt me zelf een beetje onzin aangezien dit niet de échte skills naar boven laat komen, wel de teamskills natuurlijk.

EDIT: Ja nu ik de site zie, zie ik dat er veel veranderd is. Toen ik vorige keer keek stonden de 'rules' enzo nog niet aangegeven.

17. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem ;).

Dus zoals ik al wist vanaf het begin. Want ja ik heb toevallig BBE Hannes, op mijn MSN en die heeft contact met WCG. Dus die vertelde mij dit :X. haha

\o/

Maarja ik ga slapen. later smartie, en owja ik heb je toegevoegd op msn.

18. SmartieZ

SmartieZ Guest

Oeh mag dat zomaar dan tegenwoordig?

FF accepteren dan maar !

19. EXp3r1EnZ

EXp3r1EnZ fLaUp3Rd

Leuk Bevonden:
    0
    je bent 1 ding vergeten:

z

Maar het is execution ja, eerst werd het aangekondigd dat het warzone 3vs3 werd, maar ze hebben het helemaal anders geschopt!

ja robert... we weten nu wel ondertussen wat je van ons vind:+

20. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    Roster updated.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina