1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Supreme Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 12eaper, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rishikiller_NL

Rishikiller_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gozers , TDG Daagt jullie uit voor GoW(als jullie dat spelen)
    www.Thedutchgladiators.nl
    Registreer en ga ff naar uitdagen
    maak een topic aan met jullie clan naam
    en vernoem tijd, enzo
    Groet (T)DG DarkerNL

2. Yoo SG,

Goede Match was het, zeker van een heel hoog niveau. We spelen over een weekje nog wel een keer. Gelukkig waren jullie heel sportief en reporten jullie meteen, dus thnx en latersz

3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom is WesMstr de leider? nieuwsgierig:9

4. Sponsering :p en doet de site en alles daaromheen.

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2007
  5. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Aiigh

6. SmartieZ

SmartieZ Guest

LMFAO Replay sponsoring *faceplates FTW*.

7. netlemon

netlemon Tramp

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, jij komt maar niet helpen!

8. SmartieZ dat heb je helemaal fout, want we hebben nu al 3 sponsers. En wat dan nog, er zijn maar heel weinig clans die een sponser weten te strekken. En ja, ik weet dat je team een HD-Tv heeft gekregen, maar niks maar dan ook helemaal niks over jou boeit me. Ik ben gewoon tevreden met wat we hebben.

9. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ouch, even ter info mijn comment ging over Wes' z'n sponsoring in RL met z'n faceplates. Ik zeg verder niks over je team wat je nu hebt, ik wist niet eens dat je een nieuw team had, wat is de clannaam?

En wow deadzone je bent een van de weinige die doorheeft dat we ze gekregen hebben. De rest gelooft er nog hard in dat mijn pappie ze heeft gesponsord ofzoiets>?

Laatst bewerkt door een moderator: 6 jun 2007
  10. Toen ik hoorde van de WCG, wou ik zeker meedoen, alleen het probleem was natuurlijk dat ik geen clan had. Dus heb ik gewoon mijn eigen team gemaakt, waarmee we nu hard aan het trainen zijn,en vanavond onze eerste war gewonnen hebben tegen SG. De mensen die erin zitten zijn: SerreZ, Priest,Negotiator, en DeadZon3. We hadden nog geen clannaam, en Wesmaster zei dat ie net bezig was met een nieuwe clan, en dat we onder zijn naam mochten gaan spelen op de WCG, en we dus ook sponsering krijgen. Dat wil zeggen dat we volgende week waarschijnlijk allemaal van die puntenkaartjes krijgen om je naam te veranderen. Ohjaa, de naam zelf , ja ik weet niet, lijkt een beetje op qG en pG haha. Tactical Gaming. Ohja, Site is ook al bijna af, die kun je deze week verwachten, hier al een plaatje van dat V-War, en die logo bovenaan word vervangen haha:

http://www.maxboralevi.net/hosting/...php?name=vwar&file=war&action=details&warid=5

En over die HD-Tv`s van je, ik kende Majingoku al voordat iedereen hem van xbox kenden, ben namelijk ook een fan van Dragonballz haha. Dat was ook een van de hoofdredenen, dat ie een of 2 weekjes bij ons toen zat. En toen hij me vertelde van die HDtv geloofde ik hem wel.

11. 12eaper

12eaper I see no Changes

Leuk Bevonden:
    0
    JA Good Games tG, jammer dat het wel Warzone, was nadat we zolang Execution hadden gedaan maar volgende x REMATCH Execution.

Volgende x spelen we wel met ons WcG team.

Laatz

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm volgens mij zit priest niet echt in je clan...

13. SmartieZ

SmartieZ Guest

Is Dominic niet de vervanger van 2neo2 ??

En idd Execution en Warzone zijn verschillende tactieken, zeker goed gespeeld Tg en unlucky SG.

14. Haha, ik denk dat ik dat zelf beter weet als jou. Waar haal jij vandaan dat het niet zo is ??

15. wesmaster4

wesmaster4 Making A New Clan

Leuk Bevonden:
    0
    in welke clan moet hij dan wel niet zitten

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Min of meer van hem, maar check het even voorzichtig. Zou lullig zijn om daar te laat achter te komen. Check het ook verstandig dus niet: overlord zei dat...

Naja je moet het natuurlijk zelf weten maar het is maar een hint. Ik heb het beste voor met iedereen dat weet je (bijna iedereen) :)

17. Nou Overlord, het is zo dat Negotiator en Priest elkaar in het echt kennen enso, gewoon vrienden. En ik had met priest gesproken, en die is hard aan het trainen nu, en hij doet gewoon mee. Vanwaar die Angst ? :p

18. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    blijft tog nog altijd gezellig hier op het clanforum!!!
    Binnenkort maar weer eens gow gaan oppakken,kheb een maand Droog gestaan .
    Begon een beetje saai te worden om in de top 50 van Annex te blijven

19. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Custom pwned Ranked !!!

20. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in dit topic vind ik het vanavond wel gezellig. Mare maand droog gestaan> dan moet je nodig weer is ff uitgaan ofzo lijkt me... :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina