Nope! Daarvoor hebben ze al gewaarschuwd! zijn er niet genoeg kopers van het spel dan zal er te weinig volk in die wereld zitten en zo word het te saai! Hopelijk gebeurt dit niet! nog een vraagje: als je gekillt word door iemand anders moet je dan helemaal opniew starten of kan je natuurlijk je profiel saven en zo de volgende dag vanaf dat safepunt beginnen? waarschijnlijk dat laatste! niet?
yup de kans dat je een jedi wordt, is 1 op de 1000, maarja, je kunt het natuurlijk wel altijd proberen! niet geschoten is altijd mis, ik ga zeker weten vechten, maarja, hebben jullie ooit weleens ene MMORPG gespeeld ofzo? want je vecht heus niet alleen tegen andere spelers ofzo hoor. en zoals ik al zeg, de barkeepers en item verkopers enzo zijn allemaal NPC's, oftewel, Non Playable Characters
je moet gewoon naar de officieele site van galaxie gaan, daar zijn zulke vragen al beantwoord. wordt onder andere uitgelegt over de combat systeem, wapens maken en voertuigen.
indd, je vecht ook tegen figuren die je in de films tegen komt incl. darth vader, luke, stormtroopers enzz
je vecht ook wel tegen computer gestuurde monsters ofzo. integendeel, er wordt meer gevochten tegen computer dan PvP, dat is bijna altijd zo bij MMORPG.
bij elke andere MMORPG is het zo dat je op de laaste save plaats terecht komt, en je bent je wapens niet kwijt, maar wel een beetje Experience points (hiermee lvl je op) samus, je zegt nu precies al wat ik zeg, maar die anderen denken allemaal dat je allen maar PvP doet
Das wel leuk! een XBW-clan vormen,maare hoe ga je in godsnaam al de SW:G-spelers uit deze site in je friend-lijst zetten?Je weet niet eens hun account dat ze zullen hebben op hun harde schijf en zo? Sorry, maar ik denk dat buiten die communicator-headset niet veel van communicatie in huis zal komen? I MUST STAY CALM!
ja precies, als je een barkeeper bent, krijg je een skill dat je je eigen cocktail kan maken. hoe hoger je skill hoe lekkerder
tja kijk weet je wat we moeten hebben? een site. daar moet alles opstaan qua activiteiten in galaxies. daar zul je de clan moeten joinen. er moet ook hardcore clan members zijn die alles regelen overleggen en eventuele verraders verrot meppen. dus willen we een grote clan willlen hebben en dingen overnemen waar ik een heeeeeeele grote voorstander voor ben, moeten we nog heel wat regelen.
Ja sorry Jankost, er word hier zoveel gepost dat meestal mijn berichten door veel te laat verschijnen. Dus thanx van die uitleg over dat saven. Ik heb veel ervaring met spellen maar MMORPG's heb ik nog niet veel gespeeld.:{
http://starwarsgalaxies.station.sony.com/features/swg_manual/cha2.jsp als vanaf dit stuk van de site klikt dan heb je heel veel informatie! klik alleen niet op sommige plaatjes, want de site is heel messed up, ik krijg veel runtime fouten.