de site van de PC- versie.. maar ze leggen er wel veel uit over SW: galaxies wat ook bij de xbox versie geldt. ik zou zeker de faq doorlezen
damn, die FAQ's geven echt veel info over het spel, alle informatie die je wilt hebben, geeft de site! echt een topspel, krijg er nu al zin in!
ik weet niet eens of ik dat spel wel ga kopen. in verband met geld en school. echt shit maarja.... met gamen kom je meestal niet ver in het leven. maar ik wil het zooooo graaaaaaag
helaas voor de mensen die de jedi's of siths willen uitmoorden: als je dood gaat word je gerespawnt bij het laatste cloning-center wat je bezocht hebt. niemand gaat dus helemaal dood zodat je weer opnieuw kan beginnen. jammer als je zelf aan het winnen bent, maar een zegen als je zelf al 2 jaar bezig bent met 1 poppetje, en je word afgemaakt.
euh weetikveel. je kan wel mensen afmaken lijkt mij, alleen geen players. volgens mij is er geen echt doel in het spel. lol hebben en verkennen ofzo. heye... misschien een beetje vage vraag maarre.... als ik al die mogelijkheden van het spel lees in die faq, hoe super-mega groot word dat spel dan wel niet??!! (ik bedoel hoeveel ruimte het spel in beslag neemt)
MMORPG's hebben nooit echt een doel.. je zit gewoon in een andere wereld die je zelf kan maken. Je kan er voor kiezen op pad te gaan en met andere te vechten of gewoon een stad opbouwen en daar dingen gaan bouwen enz.. persoonlijk denk ik dat ik bouny hunter ga worden lekker jedi's killen!! ik denk dat het spel op de pc minstens 5 GB in beslag neemt.. als je de trailer bekijkt dan zie je dat het HEEL groot is!!
Ik ga beginnen als een boer en dieren te trainen voor geld en verkoop getrainde beesten. Eenmaal met wat geld ga ik proberen in de politiek te komen. Als ik daar eenmaal een aardige rol heb ga ik Jedi worden en de quest maken om een Jedi te worden. Eenmaal Jedi zal ik een clan of counsel joinen en veel gaan reizen. Ik denk dat ik me vestig op Corellia of Naboo. Ik heb een heel plan en al een heel char. history maar die ga ik niet vertelle
het plan van thomas is wel een droom-plan ik ga denk ik ook zoiets doen als ik het spelletje krijg. eenmaal jedi ga ik zoveel mogelijk siths uitdagen en met ze vechten. en ik ga ook een double-bladed lightsaber maken, want dat schijnen super sterke wapens te zijn in het spel, en het is ook erg moeilijk om er een te maken, omdat je bepaalde kristallen moet hebben die maar in een paar gebieden kan vinden ik ga denk ik ook de hutts uitmoorden
gisteren zijn er veel illegale screenshots vrijgekomen op de forums van SWG, en ook de beta manual. Ik heb geluk dat ik t direct zag, want na 1 minuut waren alle links weg, en de posts gesloten. 15 minuten later waren alle screenshots weg, en de beta manual heeft nu weer een andere (onbekende) url. MAar ik heb t dus allemaal Anyways, jullie weten toch wel dat de pc versie eerst uitkomt, dan de ruimte expansion van de pc, en dat ze dan pas beginnen met het porten? word zeker 2004 ofzo
in US komt pc-versie uit in april 2003. nou jongenz... schatten maar. eerst expansions.... dat worden er heel wat... dan poorten... van pc naar xbox.. hmmm... euh... 2015 xbox versie?
je komt aardig in de buurt, ik ga voor de pc versie. Zal ook veel mooier uitzien trouwens(als je een goede pc hebt).
de xbox versie komt dit jaar nog.. ongeveer een maand na de expension denk ik, maar ja ik heb het wachten ervoor over
lol, sorry maar ten eerste denk ik niet dat de space expansion dit jaar uitkomt. Ik bedoel, dat is echt een grote expansion, want dan kun je ook in de ruimte gaan vliegen, en komen er ook ruimtegevechten enzo. Ik denk ergens 2004 de xbox versie komt
haha, mag je me wel eens de link geven. Ik hoop dat je dat niet vorig jaar ofzo gelezen hebt, want de release date is dus ook bijna een jaar achteruit geduwt(eerst was t zomer 2002)
weet ik, hij is nu april .. maar heb het op forum gelezen dus kan je geen directe link geven weet in ieder geval wel dat hij in 2003 uit komt ( de expension dan ).. de xbox versie kan verplaatst zijn maar hij staat nu nog voor eind 2003 dus