Sorry om het slechte nieuws te brengen maar kotor is wel degelijk verschoven naar september. Het betreft hier welliswaar de UK versie. De Amerikaanse versie zal gewoon in juni gereleased worden.. Dat wordt even wachten dus.
DAMNIT!!!!! aaaargh voor NIETS heb ik dus 2 maanden niks uitgegeven om in juni 70 euro klaar te hebben liggen voor kotor.... shiiiitt... weet iemand de oorzaak waarom die klote amerikanen het weer als eerst krijgen???!!!
Als ik zo de reacties lees, zie ik dat de meeste kiezen voor de soldier. Lijkt mij ook wel leuk, lekker met je light-saber iedereen uit de weg ruimen . Maar daar moeten we naar alle waarschijnlijkheid nog lang op wachten
Sorry dat ik zo laat reageerde en je daardoor een nieuwe thread hebt aangemaakt, maar deze info heb ik van een bioware insider, dus zal het wel waar zijn.. edit: heeft dit ook niet op de main gestaan? :{
Ehm er is nog helemaal niks bevestigt! Het zou kunnen dat ze binnenkort bevestigen dat hij in september komt maar het zou ook kunnen dat hij wel in juni uitkomt. We wachten het af
Scout, en als ik dan een eindje op weg ben en ik bv. beter ben in sneaken dan maak ik gewoon nieuwe account aan. Maar het lijkt mij dat de meesten met Scout beginnen.
Jah ...ik heb t aangevraagd bij een mod een weekje terug ..maar er is nix gebeurd...misschien is er weinig interesse naar deze vette game
Mwah die interresse komt nog wel De game word niet gehyped en dat vind ik een goede zaak! Wees gerust deze game zn tijd komt nog wel
Ik word lekker Dark-Jedi. Ik wordt denk ik soldier, dat gesneak vind ik laf, ik loop gewoon op die mogooltjes af en onthoofd ze, of schiet door hun hoofd. Kan niet wachten!
Ik kies degene die et beste kan snipen en volgens mij is dat de scoundrel, maar het zou ook best de scout kunnen worden op het moment van kiezen!!!
yo gasten ik heb een vraagje ik ben light en ik ben op de battle flied van de sith en heb net bastilla weer goed gemaakt alleen dan loop ik door en dan kom ik malak tegen en dan gaat de deur dicht en dan komen er oneindig veel droids er staan wel computers naast alleen daar kan ik geen a bij drukken....help