Heey mensen ik ben gister naar de film SWAT geweest en hij is echt dikker dan dik Wel vind ik het jammer dat het wel een beetje standaard is je heb een agent die is eerst bij SWAT en werkt ze daarna tege maja.... Nog meer mensen die hem hebben gezien??? Post dan hier je mening over de film....
heb hem ook gezien...vond het wel nogal voorspel baar dat die ene agent die naar het wapenkot moest toevallig terug naar het swatteam mocht komen... maar dat die agent de kant van die franse nam had ik toch wel niet verw8 hoor
ja vond het opzich wel een goeie film maar wat te overdreven ik vond het nou geen film waar het SWAT team ook goed in beeld komt te staan. in de reclame zeiden ze, ZELFS 112 BELT WELEENS DE POLITIE. nou zo'n grote badguy was het nu ook weer niet
goeie film? is dit de eerste film die je hebt gezien in de bios ofzo SWAT, was echt een slechte film.... plotwendingen zag je lang van te voren aankomen.... verder is het concept zo standaard en is de film ook nog eens zo slecht uitgewerkt..... deze film komt bij de categorie van "because the trailer was better than the movie"
WHahahahahahahaha eerste film die ik in de bioscoop gezien heb,whahahahahahahahahahahahahahahaha waus, whahahahahahahah zo dat wou ik alleen ff kwijt whahahahahahah
Ik ben het wel eens met de meeste hiezo..matigjes Nu maar hopen dat Scary Movie 3 wel beter is, ik ga hem zo ff checken als ie klaar is met downen.
Dit is niet de Green Mile, er wordt dus van je verwacht dat je post met inhoud! Als jij denkt dat ik het fout heb, geef dan maar argumenten waarom de film zo goed is....
Dat soort reacties worden in TGM ook niet helemaal getollereerd hoor volgens mij /Mod blijf ff ontoppic
ja ik vond er geen reet aan. Er is echt gewoon geen 1 pluspunt wat ik kan vinden. Het is gewoon echt zo'n standaard film.
Hmm, nog niet gezien, maar mij leek het meespelen van Samuel L. Jackson wel tof.. hij zet meestal wel een goed karakter neer..
Ik vind hem dus totaal NIET slecht uitgewerkt.... Het verhaal was wel weer zo'n standaard verhaal maja schijt, check het begin... en ga me niet vertelle dat je dat slecht vond ik vond de actie scene's echt dik. En sorry hoor maar wat denk jezelf dat ik nog nooit een andere film heb gezien Ik zeg niet dat SWAT de beste film ooit is, de matrix films zijn ook dik, LOTR is ook dik. Maar deze valt daar ook zeker onder bij mij Dat wou ik ff kwijt
Mja, wel een aardige film. Alleen de plotwendingen waren gewoon zo ongelooflijk voorspelbaar. Vanaf het moment dat die met geld ging smijten zie je natuurlijk gelijk waar de film naartoe wilt. Maarrrr de actie scenes waren wel cool ja..
Ik vond het ook echt een wegkijkfilm. Standaard met een hoofdletter S maar wel vermakelijk. Het was volgens mij ook niet echt bedoeld als intelligente en/of realistische film met plotwendigingen waar je nog na de film over na praat. Al zat ik laatst na Identity nog te praten over de film maar dan hoe slecht die wel niet was.
Precies, was leuk om naar te kijken maar niet een film die ik echt fantastisch vond, het geluid vond ik wel mooi
kheb hem op dvd met nl sub. en hij valt idd erg mee hoor.. aktie is mischien klasse maar voor de rest een b-film.