1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

SWG Shockwave Gaming [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Obscure Thing, 16 jan 2008.

  1. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Clannaam: SWG | Shockwave Gaming

    Clantag: SWG

    Motto: Shockwave, we're rising to the call! / Shockwave, hit ya like a Shockwave!

    Clan geschiedenis:

    Shockwave Gaming is oorspronkelijk opgericht in December 2006 door, Obscure Thing, Wildsurf en Innocent Smile.
    Al snel Joinden Mischa Jum en Shellfish NL de clan. Alleen dit team viel een week voor het begin van het xboxworld 3.0 toernooi uit elkaar. Toen zijn we ermee gestopt.

    In September 2007 besloten de drie orginele members SWG opnieuw op te richten. Obscure Thing, Wildsurf en Blacklisted zochten naar nieuwe members en vonden al snel Sithlord en Goldjamesbond. Even later joinde ook Solemn Shadow. Met dit team boekten we onze eerste overwinningen en werden we steeds beter. Een leuke tijd met rivalen zoals Cel.

    Toen kwam de eerste LAN, namelijk de Fariko Annex LAN (Oktober 2007).
    Hier ging SWG naartoe met twee teams:
    4vs4 : Blacklisted, Wildsurf, Obscure Thing en Goldjamesbond.
    Het 4vs4 team ging vooral in het begin niet lekker, we werden afgeslacht door eOs. Maar in de losers bracket knokten we ons terug, Uiteindelijk werden we in een close match uitgeschakeld door de latere winnaar Infininty(2-1).
    we werden dus uiteindelijk 5e.
    2vs2 : Sithlord en Solemn Shadow.
    Het 2vs2 team deed het iets beter en kwam in de winnersbracket finale.
    Alleen daar werd kansloos verloren van eOs. De match om de tweede plek was nog wel spannend en werd net met 2-1 verloren van HLH. Maar iedereen die er was herinnert zich de legendarische scheldpartij van Solemn Shadow!:lol:

    Na de LAN begonnen twee members GoW een beetje zat te worden. Wildsurf en Obscure Thing verlieten de clan en stopten met clangaming. Niet veel later verliet ook Solemn Shadow de clan en SWG stond op het punt ten onder te gaan. SWG Blacklisted, SWG Sithlord en SWG TERMINATOR(Goldjamesbond) gingen opzoek naar nieuwe members en vonden SWG SyPhoRax en SWG Divinity.
    Met deze line-up werd er veel gewonnen op de Consolegaming ladder en stonden we al snel in de top 5.
    Toen kwamen er geruchten van een Nieuwe Fariko LAN en pakte ikzelf het clangamen weer op. Ik rejoinde SWG als SWG DarkLocust.
    We wonnen uiteindelijk de autumn ladder van consolegaming met 40 wins!
    Ook begonnen we op gamebattles te spelen, en dat liep ook lekker!

    Toen ik hoorde dat ik een eigen team kon maken voor SWG recruite ik SWG Shellfish, SWG Deathling en SWG Deceptive. ook joinde er nog een R6V 2 team. Het R6V 2 team wou ook mee naar de Fariko Execution LAN dus ging SWG er maar liefst met drie teams naartoe:
    team 1: SWG Blacklisted, SWG Sithlord, SWG TERMINATOR en SWG Syphorax
    team 2: SWG DarkLocust, SWG Shellfish, SWG Deathling, SWG Deceptive
    team 3: SWG Insanity, SWG Infected, SWG Crucifier, SWG Crusader

    Het derde team wat ook eigenlijk een R6V 2 team was verloor twee keer en was snel uitgeschakeld.
    Het tweede team Moest eerst tegen team NSG, en dat werd een afslachting!
    NSG pakte ons met 2-0 omdat wij eigenlijk bijna niet getrained hadden.
    In de losers bracket wonnen we gemakkelijk van Fast Kill(2-0) maar werden we er door ons eerste team uitgeknikkerd in de volgende ronde(2-1).
    Voor ons was het dus een beetje een tellerustelling.
    Het eerste team Speelde daarintegen in topvorm en verpletterde Fast Kill en 5 minuten met 5-0, 5-0. De tweede match was tegen Team Dignitas, Dit werd met 2-0 verloren. In de losers bracket kwamen ze vervolgens uit tegen het tweede team, wat een spannende match werd (2-1). Daarna was aoD aan de beurt! En makkelijke overwinning met een ontketende Sithlord.
    De volgende tegenstander was Envy(1) wat een legendarische match werd. de eerste map werd met 5-0 verloren, waarna de tweede map keihard met 5-0 gewonnen werd. Vooral Syphorax was verschrikkelijk goed bezig met de shotgun. De laatse map werd 5-3 gewonnen en SWG was door. Envy(2) was de tegenstander voor de derde plek, die werden in een zeer spannende match met 2-1 verslagen. De tegenstander om een plek in de finale was G3.
    Het werd weer een spannende match die helaas verloren werd met 2-1.
    SWG werd dus derde in een mooi deelnemersveld.

    Na de Fariko LAN speelden we nog veel voor Gamebattles en eindigden we nog in de top 20 van de summer ladder. Ook werd er een manager aangenomen die veel dingen beloofde. Ragetheworld beloofde dat we met 1 team naar XL summer zouden gaan. Alleen was hij nooit te bereiken en toen de helft van de clan naar een andere clan ging stopte hij er ook ineens trok al zijn sponsoren terug. Dit was dus een deceptie voor ons en we raakten in een flinke dip. Ik stopte met SWG doordat we eigenlijk niet meer actief bezig waren met Cm´s. Het laatse wapenfeit van SWG is de top 25 van de laatste GoW 1 ladder op gamebattles.

    Toen kwam Gears of War 2 uit en iedereen stapte daar op over. Maar eigenlijk vond iedereen het een shitspel. Syphorax, Blacklisted en aYdiin besloten geen clanmatches te gaan spelen op GoW 2. en in December zetten ook Sithlord een TERMINATOR definitief een punt achter SWG.

    Het was een leuke tijd en op onze top konden we van bijna iedereen winnen!
    met meer dan 250 overwinningen is SWG ook een groot succes geweest!

    RIP Shockwave Gaming

    September 2007 - December 2008


    Achievements

    3e op de Fariko Gears of War Annex Lan (2vs2 Oktober 2007)
    3e op Fariko Gears of War Execution Lan (4vs4 Maart 2008)
    1e op de Consolegaming.eu herfst ladder(Gears of War)
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  2. Deadbringr

    Deadbringr Active Member

    Berichten:
    670
    Leuk Bevonden:
    0
    weer mag ik de 1e zijn met een reactie :) SUCCES ! goede duidelijke openings post..
     
  3. Pannekoek

    Pannekoek S j a c K i d

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik de 2e 8)succes \o/:thumbs:
     
  4. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank jullie wel! :)

    En voor de games waar we nog members/team voor zoeken zijn:

    * Halo 3
    * CoD 4

    Dus heb je interrese, stuur mij (SWG Blacklisted) of SWG Sithlord of Obscure Thing dan een bericht met waarom je erbij wilt en welke ervaring je hebt met clan gebeure!
     
  5. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh en btw Obscure,
    SWG Excorcist schrijf je zo: SWG ExorCisT :thumbs:
     
  6. Toomzor

    Toomzor Active Member

    Berichten:
    340
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Blacklisted & Sithlord & Obscure Thing heb ik wel meerdere malen gespeeld. Zeker aardige gasten, succes :)
     
  7. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik heb trouwens een Gears of War toernooi opgezet!!
    ik post hem zo.
     
  8. SWG Sithlord

    SWG Sithlord Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie pagina hoor, even onszelf wat meer beroemd maken :p
    En dankjewel Toomzor, deadbringr, en pannekoek.
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Over dat toernooi Obsure..
    Komt eigenlijk voor een aantal clans wel lastig uit ivm Matchbox toernooi/ opkomende Cg toernooi Misschien verplaatsen:):
     
  10. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    IK zal wel kijken of meer mensen het zeggen. dan zal ik het een maandje opschuiven.
     
  11. Blacklist

    Blacklist SWG Leader

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Das waar en wij (SWG Shockwave Gaming) doen zelf ook mee aan cG toernooi dus dat moeten we dan nog even overleggen. Maar ik vind het een goed idee Obscure!!!
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, Zerosan en ik hadden tegen jullie op die Fariko LAN gespeeld, en 1 van jullie zat echt te schelden toen die dood ging. En telkens opmerkingen over het spel te maken, was best grappig.

    @ Nano, je speeld maar een paar matches, CG is altijd knockout dus 1 match in een week ofzo. Matchbox geen idee, en hier heb je poules waar je 2 weken de tijd hem om alles te spelen, dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    SWG Naruto was de gast die de hele tijd liep te schelden.
    Ik vond het zelf ook behoorlijk grappig! Maar hij zit er nu trouwens niet meer in omdat hij geen zin meer in Gears of War had.
     
  14. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee zit die ene gast er niet meer bij? Die was zo fucking goed he.. eh hoe heet ie ook alweer? Ritual toch? Man die gast was soooo fucking goed_O_
     
  15. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens als jullie geld winnen wil ik ook een deel, want ik heb patent op de naam, ok bedankt!\o/
     
  16. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een noobs! Haha dat was idd fucking grappig:lol: SWG Naruto was dat..
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ga jij nou eerst maar nieuwe mp3 oortjes voor me kopen!!
    of een kan bier volgende week is ook goed!!
     
  18. Ritual

    Ritual Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, moet je ze maar niet in me tas laten liggen:lol: Je weet hoe ik me tas overal neersmijt haha:lol:
     
  19. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Je had geluk dat mijn mp3 het zelf nog deed!!!

    Maar gister 3-2 tegen Project X gespeeld.

    eerst wonnen we of-host vervolgens ging het met de host helemaal mis door 1 speler. maarja we zien wel wat we met hem doen.
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    GZ I VenDetta uit de clan, in try-out bij Goht.
     

Deel Deze Pagina