de inschrijvingen van ons Gears of war toernooi zijn open trouwens! http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=109187
@ Godlike Je zei in deel 1 van Shockwave Gaming clan pagina dat niemand met een toernooi van die rare weapon swab zou doen: Hammer -> Boomer -> Sniper -> Torque Bow -> Granades, maar deze weapon swab heeft xbl: FarikoBrainiac tegen mij gezegd, en hij is de baas over het Fariko toernooi. Ik vind deze weapon swab alleen wel dom want je tactics zijn nu nutteloos. En de mappen zoals Gridlock worden nu te chaotisch, omdat je er een torque bow in te legt
ff een update: we zijn nu ook actief op gamebattles. alleen wat een cheaters daar zeg! we wachten op de details van de volgende fariko lan, maar we gaan waarschijnlijk met twee teams. en we zijn nu natuurlijk met ons eigen toernooi bezig. ik ben de laatste tijd ook weer veel PGR 4 aan het doen.
Ik vind SWG een leuke clan. Een clan die het verschil kent tussen plezier en serieus gamen. Ze willen natuurlijk altijd winnen, maar het een keer niet lukt, accepteren ze dat (meestal ) en reporten ze gewoon. Veel clans kunnen hier een voorbeeld aan nemen!
We hebben gister eindelijk een keer van de saints gewonnen voor Gamebattles \o/\o/ waarom is team HLH daar eigenlijk gelocked??
Omdat we teveel disputes hadden alsof wij daar wat aan kunnen doen maarjah hoeveelste staan we dan want ik kan het niet eens meer zien
Net terug van Fariko lan (4 vs 4), We kwamen met 3 teams , team 3 lag er snel uit, eerste match van team 1 was tegen F4ST en die ging ook wel F4ST , daarna maakte team 2 het team 1 nog zeer lastig, maar toen werden we wakker geschud en begonnen we steeds beter te spelen, we wonnen daarna nog van aoD met 2-0, toen van EnVy team 1 met 2-1, toen van EnVy team 2 ook met 2-1, en toen tegen G3 kwamen we net iets tekort. We wonnen op Canals, maar toen speelde G3 steeds beter, en hun tactiek op War Machine was gewoon te goed. 2-1 voor G3. Totaal 5 gewonnen(F4ST, SWG 2, aoD, EnVy 1, EnVy 2) en 2 verloren(qG/Reason en G . Gefeliciteerd G3 met 2e plek!!!! En na afloop nog ff met AOP gegamed. Was wel gezellig!
Ja Envy droop wel hard af na die nederlaag. hahahahahahahahahahahahahahaha rape maar Excorcist hoorde iemand van envy n00b roepen toen team 1 naar voren werd geroepen voor de prijsuitreiking, zeer zielig. als je niet tegen je verlies kan kom dan niet!
Nanoooooooo Nanooooooooo Hij krijgt altijd kills kado. Maar hij is wel zo stoerrrrrrrrrr Hij pakt iedereen als kippenvoerrrrrrrrr. wat een rap
Fariko lan 4 vs 4: 1e qG/Reason 2e G3 3e SWG I Shockwave Gaming team 1 Fariko lan 2 vs 2: 1e EnVy 2e HLH 3e Lg
Bij 4 vs 4: EnVy team 2: EnVy Bigsmoke, EnVy Critical, EnVy Microz, EnVy Smooth. EnVy team 1: EnVy xCell, EnVy Dope, andere twee weet ik niet zeker!
Groot nieuws voor Shockwave Gaming. We hebben de manager van Team the world overgenomen! hij neemt zijn sponsors mee, en de site die al bijn af was. Dit betekent dat we kwa management pro worden. hehe nu wordt de kans groter dat we toch nog naar AR-Gaming gaan!