1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Syndicate

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 30 sep 2011.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814



    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360 - Playstation 3 - PC
    ~
    Uitgever
    Electronic Arts
    ~
    Developer
    Starbreeze Studios
    ~
    Genre
    First-person shooter
    ~
    Release datum
    24 Februari 2012

    [​IMG]


    [​IMG]

    2069 - No longer governed by politicians, the developed world is divided up into regions controlled by mega-corporations known as syndicates. These syndicates have revolutionized how the consumer interacts with the digital world. Since the consumer requires a device to access the world's data and control technology, they can do this in the blink of an eye via neural chip implant.

    Civilians flocked to be "Chip'd" and enjoy all that their selected syndicate has to offer: housing, medical, banking, insurance, education, entertainment and jobs. One complete package. One complete lifestyle. In return, the syndicates gained unprecedented insights, and control, over the individual and their behavior. With little government oversight, business has become war. The syndicates will stop at nothing for ultimate market dominance.

    At the first line of this war are the agents, the syndicate's bio-engineered and chip-augmented enforcers. They can breach anything in the wired dataverse, including their enemies, their weapons and the environment that surrounds them, making them the most efficient and deadly technological weapons in the world. Take on the role of Miles Kilo, Eurocorp's latest prototype agent, and embark on a brutal action adventure of corruption and revenge.

    Players aren’t limited to the weapons in their hands. Through the DART 6 bio-chip technology implanted in their head, players can slow down time and breach the digital world around them to take down their foes using a variety of upgradable hacking mechanics. The game has been described as a "kind of mix between Crysis-style first-person shooter action and the clean sci-fi world of Mass Effect". A four-player co-op mode has been confirmed.


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]












    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Starbreeze staat bekend om zijn geweldige games vol sfeer en een prachtig meeslepend verhaal. The Darkness, ongetwijfeld een underrated favoriet van vele hier op Xboxworld. Ook Syndicate ziet er van wat er bekend is al interessant uit, een mix van verschillende games zoals Crysis, Mass Effect en Deus Ex. Een titel om in de gaten te houden.

    [​IMG]

     
    Laatst bewerkt: 15 feb 2012
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mooie opening!

    Alleen wat mij betreft weer just another shooter. Ze houden het originele concept aan moeten houden, de game was echt erg goed. Nu laat ik hem gaan ...
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Hoef ik toch niet zo lang te wachten op een nieuwe Deus Ex! :+
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    toch ff volgen,, speel deus ex niet maar lijkt er idd volgens mij wel een beetje op of niet?
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Qua gameplay niet echt, maar qua stijl enorm.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het schieten ziet er iig al beter uit dan Deus Ex. :p
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Jep! Daarom goede hoop in dit spel. Zijn altijd goed in het vertellen van een verhaal. Daarnaast doen ze goede moeite om sterke stemacteurs te vinden.
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg hey.

    Dit speelde ik ooit op me commandore 64 haha
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    En wat ook opvalt in die trailer is de first person actor, dat je tijdens handelingen als klimmen,springen, slaan, (en dat stukje dat ie met iemand naar beneden flikkert) de armen,benen...het hele lichaam ziet, echt heel nice. De Riddick game deed dit geweldig, Condemned,Mirror's Edge,Crysis 2, BF3, etc, love it!

    Maar ik vind het wel heel apart hoe ze deze game zo lang hebben stilgehouden,afgezien van een geruchtje. Ze onthullen de game en een weekje later de trailer met release date van Februari volgend jaar, holy crap! Dat gebeurd niet vaak.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Zouden juist meer developers moeten doen, de game pas showen als hij bijna klaar is. Neem een Diablo 3, daar is nu volgens mij al 3 jaar info etc. over. Werk dan nog door en breng pas later alles naar buiten. Dan hoeven wij gamers ook niet zo lang te wachten. :+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Helemaal mee eens, dan blijft de hype tenminste ook nog normaal, zeg maar. Zag net een comment op VG247, dat dit geen goed teken is, een game onthullen en dat de release al over een paar maandjes is...dat dit een teken kan zijn dat de game zal falen. Geen idee hoe die persoon erbij komt, want hij vergeet wel even dat het nog 5 maandjes is.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Maakt mij niet uit wat er gebeurt of hoe erg die dan zal tegenvallen, dit is een no-brainer voor mij!

    Brings back memories!!!!! Sfeer zit er iig goed in aan de screenshots te zien.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geweldig die shit dat je mensen kunt bezitten en ze dan de meest gekke dingen kan laten doen, het zal vast al in andere games gedaan zijn maar hier ziet het er echt gruwelijk cool uit. FPS blijft toch wel een geweldig genre, zeker wanneer er nieuwe dingen inzitten.
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Zoals ik ook al aangaf op youtube toen de trailer daarop gezet werd gisteren: De chinese tekens op de neon-borden staan allemaal in spiegelbeeld... :emo:

    Beetje slordig voor zo'n grote productie, tenzij de videobeelden zelf in spiegelbeeld zijn.

    Afgezien daarvan ziet het er tof uit, oude muziekje ook erbij, heerlijk.
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo dat ziet er nog best tof uit.

    Ben benieuwd hoe dat zal uitpakken ,
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  18. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe ja ik hoorde al zoiets bij die trailer.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ziet er echt vet uit. Doet me zoals meer mensen al zeggen veel denken aan Deus Ex meets Bladerunner. Ga deze game zeker in de gaten houden, hopelijk kan ie aan mn verwachtingen voldoen. Over dikke 4 maanden moet hij ook al in de winkel liggen :cool:
     

Deel Deze Pagina