Helpt dit? Eenmaal behaalde Achievements raak je niet meer kwijt, maar de speeldata gaat verloren en daardoor moet je dus opnieuw beginnen mocht je bepaalde Achievements nog will vrijspelen.
ik wil dit ook gaan doen maar vraagje .. zijn er nog meer games die de cache gebruiken? Niet dat ik dalijk al me save games kwijt ben haha !?
hey ik heb dat dus net gedaan en er is een probleempje. met gears 2 en cod4 in ieder geval nog niets, maar toen ik Saint's Row ging doen bleek mijn save game weg (geen probleem, speel het toch niet meer eigenlijk, wou dit keer gewoon ff rondknallen) en mijn mannetje was naakt, compleet kaal (ook wenkrbauwen en zo en hij miste zijn voeten en schaamstreek. Misschien dat er nog meer mis was, maar dat weet ik dan niet, niet verder gespeeld.
nee serieus bovendien toen ik het poste was het 2 april. ik kan wel ff een foto ervan maken je kijkt gewoon door zn voeten en pielemuis heen en hij is compleet kaal. best wel vreemd
Is een vrij bekende bug volgens mij bij SR, had een vriend van me ook een tijd geleden.. Weet niet meer waar het eigenlijk aan lag en wat hij er aan gedaan heeft.. Ik zou zeggen google eens.
Met Fifa 09 ultimate team komt er constant een error te staan met: Clean the disc Dit heeft alleen geen zin, omdat het downloadble content was en dus op m'n harde schijf staat. Kan ik dit probleem oplossen door de cache van xbox 360 op te schonen?
Dat je downloadable content gebruikt betekent niet dat hij geen data van de disc afhaalt. Maar het kan inderdaad helpen om even je cache leeg te gooien. Je weet maar nooit.
kan ik bij het formatten van m'n harde schijf alle gegevens tijdelijk ergens anders op zetten? Heeft iemand een tutorial daarvoor, ik kan het niet vinden namelijk.
Het is mogelijk om data over te zetten op een Memory Unit (los verkrijgbaar). In het Xbox Dashboard ga je vanuit My Xbox (NXE) naar System en kies je voor Memory. Vervolgens selecteer je de HDD en selecteer je wat je over wilt zetten. Kies voor Copy of Move en je kunt het overzetten naar de Memory Unit. Let op: Sommige data is beveiligd en dus niet over te zetten!
Voor Saves heb je een Memory Unit nodig. Gedownloade items zijn opnieuw te downloaden via de Download History.