1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Systeemcache van de Xbox 360 wissen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 18 apr 2008.

  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is raar. Kijk of er een update komt voor je een spel start. Als dat niet gebeurt, is het vrijwel zeker mislukt.

    Probeer het nog eens/Ga na wat voor foutmelding er op het scherm komt, indien dat komt ;)

    Meld de foutmelding dan maar hier, dan kunnen wij voor je kijken wat we kunnen doen :cool:
     
  2. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet eens een foutmelding |:-
    Trouwens ik doe het wel op MU maar morgen krijg ik een HDD 20GB.
    enig verschil?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Werkt het ook niet als je de cache via de game zelf wist zoals ik je al had uitgelegd? En qua opslag maakt het niet, zowel de HDD als de MU zou probleemloos moeten werken. Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat je DVD-Rom Drive wellicht moeite heeft met het lezen/verwerken van de data. Het is een grote game waar veel data moet worden geladen. Als je nog garantie hebt zou ik even contact opnemen met de helpdesk. Misschien is je DVD-Rom Drive aan vervanging toe.
     
  4. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb me xbox pas geleden gerepareert terug gekregen, dus die doet het prima. Maar hoe kan je tijdens het gamen de cache dan schoonmaken?
    (in oblivion)? graag antwoordt!
    groetjes sean
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat staat in dat prive-bericht, hier de quote:
    Je kan in Oblivion zelf ook de cache wissen door bij het opstarten van de game de A-knop in te drukken en deze los te laten bij het “Bethesda Softworks” logo.
     
  6. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt he ga het nu proberen
     
  7. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan het ook zijn dat ik me cache niet kan schoonmaken omdat ik een Hitachi Drive heb?
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eh... huh, wat? Nee! :{
     
  9. Ninja_Sean

    Ninja_Sean Finished the Fight

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dit echt niet, me xbox doet het prima zelfs na de reparatie en nog kan ik de cache niet schoonmaken, hetzelfde probleem als bij ralluff.
    Zal ik Microsoft Customer Service maar bellen? :{
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het kan zijn dat het probleem ergens anders ligt en als je het echt dwars zit dan zou ik gewoon even een belletje plegen ja. Suc6! ;)
     
  11. J05B

    J05B Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    als dit allemaal niet werkt moet je wat radicalere oplossingen gaan zoeken, bovenkant en onderkant van het moederboard reflowen. Gister nog gedaan.

    Een xbox die vaak vastloopt resulteert vaak in een xbox met een 0020 of een 0010 error. of het beeld valt weg,. Dit gebeurt zeker wanneer je de xbox probeert te maken door de gpu te overhitten wat je bij een 0102 error zou doen.

    Mocht je dus een xbox hebben die dergelijke problemen heeft stuur me ff een pm, ik repareer dit soort probleem gevallen
     
  12. J05B

    J05B Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    weet trouwens iemand een manier om een console een reset te geven zonder dat hij boot? ik heb een xbox die alsmaar 2 rode lampjes aangeeft ook al is die koud,. Hij is een keer oververhit geweest maar die error blijft maar terug komen. ook nadat ik koelpasta heb vervangen...
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij houdt geen error codes vast, dus ik ben bang dat je zelf wat verkeerd gedaan hebt met het terug zetten van de heatsinks. Of je hebt veel te veel pasta gebruikt.
     
  14. J05B

    J05B Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    i weet niet wat het is met dat ding, heb alles geprobeerd mbt tot die heatsinks strak los, geexpirimenteerd met afstanden tussen mobo en heatsink. andere koelpasta, gewoon normaal aangebracht. originele x-clamps niks werkt. klote ding, heb hem naar M$ gestuurd. kijken wat ze doen.
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Krijg je de perfecte afstand mee. Wel even de gaten vergroten zodat de schroefkoppen door het schild heen kunnen natuurlijk :+.
     
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zit het nou met de cache legen en Cod 4? Ik wil zeker geen gegevens verliezen van Cod4. Singleplayer maakt me niet zo gek veel uit. Als mijn multiplayer stats maar blijven. Kan ik dan mijn cache legen of zouden jullie dit maar niet doen?
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zover ik weet gaat het alleen om de SP Checkpoints.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat kan absoluut zonder problemen, je raakt misschien hoogstens een autosave van de singleplayer kwijt maar zelfs dat betwijfel ik.
     
  19. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Cache cleanen geeft bij Cod 4 geen problemen. De single player staat namelijk in een save game en de online stats worden op de servers van xbox live opgeslagen. Voor zover ik weet verlies je alleen data bij de game N3 (beetje brak programmeer werk, opslaan in een cache |:- ).
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    En hoe zit het met de checkpoints dan, want ik kreeg een tip dat die wel worden gewist. Graag wat duidelijkheid hierover.
     

Deel Deze Pagina