1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Systeemcache van de Xbox 360 wissen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 18 apr 2008.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt voor deze post, alles gaat een stuk sneller! :b:
     
  3. sjors93

    sjors93 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 had ook last van vastlopers, telkens na het laden. Ik wilde eerst bellen, maar ik keek op dit forum en zag dat je ook de Cache kon verschonen. Heb het nu gedaan, Xbox loopt weer als van ouds. Echt een tip als je deze problemen hebt!
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kijk, daar doe je het voor... Nice! :)
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, weet niet of ik de vraag hier moet stellen of in het problemen topic (gaat vooral over hardware problemen volgens mij):

    Ik heb sinds kort dat ik allemaal gedownloade data van spellen mis (zoals Oblivion, Test Drive Unlimited) en ook kan ik de arcade spellen van Sega (de anderen weer wel) niet meer spelen. Hij zegt dat ik het volledige spel moet unlocken, maar ik heb de spellen al gekocht en heb er ook al achievements mee gehaald. Opnieuw downloaden lijkt niet te helpen. Iemand een idee? Bvd! :b:

    Als dit verkeerd geplaatst is hier, graag niet meteen de post verwijderen. ;)
     
  6. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Een telefoontje naar Microsoft zal altijd helpen :)

    Maar wel vreemd inderdaad. Voor zover ik weet krijg je dat probleem als je bijvoorbeeld een account recovert van een ander en het dan op je Harde Schijf probeert te zetten.

    Ik zou dus gewoon naar MS bellen :)
     
  7. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja doe ik dat wel. :) Ik heb gewoon hetzelfde account, zou het kunnen omdat ik de harde schijf op mijn nieuwe 360 heb gezet? Zou ik wel apart vinden, want de rest werkt wel gewoon allemaal, alleen de Sega Arcade spellen, TDU en Oblivion niet (althans ik ben het te downloaden kasteel kwijt). Bel ze binnenkort wel, nu geen zin in, zal ook wel lekker druk zijn nu. _0/
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten of dit effect had. Maar heb je dus al geprobeerd gewoon naar ''Download History'' te gaan en dan alles te nemen? Ik neem aan van wel, maar dit weet ik dus niet. Anyway, Mappacks en content krijg je hier sowieso mee terug :)
     
  9. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Opnieuw downloaden helpt helaas niet en het kasteel van Oblivion kan ik niet opnieuw downloaden, want dan moet ik betalen. :mad:
    Heb die arcade games al meerdere malen opnieuw geinstalleerd en opnieuw gedownload. Bel morgen of maandag wel even met de helpdesk. :)
     
  10. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi :) Want die kunnen dan met je meekijken en dan wat voor je betekenen.

    Nog veel succes ermee ;)

    Steel Dogg :)
     
  11. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Had daarnet enorm veel last van happeringen tijdens Bioshock, echt nog nooit zo erg meegemaakt? Cache geleegd en hij werkt weer vloeiend :)
    Ik gooi de cache regelmatig leeg, en had daarvoor nooit last van enige happeringen. Dit was dus echt de eerste keer...
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik hoop trouwens echt dat deze optie beschikbaar blijft na de komende update, maar ik neem aan dat ze zoiets ongewijzigd laten.
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat blijft waarschijnlijk ook gewoon zo ;) Microsoft verhelpt bugs, patches maar dit soort dingen horen gewoon te blijven staan. En anders hadden ze dat de Fall Update '07 al gedaan :thumbs:
     
  14. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, Bioshock heeft weer veel happeringen |:-
    Snap het niet, gisteren pas cache leeg gemaakt...
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt dan aan Bioshock zelf ;)

    Kijk eens goed of de CD niet vies is/ bekrast ;)
     
  16. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, hij is zeker niet bekrast en vuil ook al niet.
    Ik let namelijk erg goed op mijn games en DVDtjes :)
    Maar ik zal voor de zekerheid toch eens een lens en dvd cleaning setje kopen, kan zeker geen kwaad he ;)
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan geen kwaad, nee ;)
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan wel kwaad, want die zogenaamde Cleaners voor de lens moet je nooit gebruiken voor consoles. ;) Je discs kun je wel gerust schoonmaken en eventuele krassen kun je heel gemakkelijk met tandpasta behandelen (ja, je leest het goed :)). Maar als je echt problemen blijft ondervinden moet je gewoon contact opnemen met de helpdesk. Het kan best zijn dat er iets mis is met je console, bijv. de DVD-Rom Drive.
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Wist ik niet, dat lenscleaning dvd's slecht waren voor een console, zla het dus niet proberen. Maar dat van die tandpasta had ik al es gehoord, lijkt mij wel handig angezien mijn PGR3 ee nronde kras heeft van uit te lenen.
    Kan je er iets fout mee doen? En maakt het uit wat voor tandpasta? O-)
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Gewoon van die standaard witte tandpasta gebruiken en polijsten/uitwrijven met een watje of tissue. Ik had ooit een compleet verziekte Gamedisc die ik met geen mogelijkheid meer kon afspelen en na het behandelen werkt die weer perfect. Pas geleden Little TommyV nog geholpen met z'n Burnout Revenge disc die het ook niet meer deed, nu dus weer wel. :)
     

Deel Deze Pagina