1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Systeemcache van de Xbox 360 wissen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 18 apr 2008.

  1. Baardmeester

    Baardmeester Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem met vastlopers tijdens het in signen bij live. Bij mij was het probleem dat ik de PES2009 demo aan het downloaden was, maar niet volledig binnen nog had en mijn xbox uit had gezet. Nu raakt de binnen gehaalde data corrupted en zorgt dat door een of andere reden dat je niet meer op xbox live kan. Wanneer je de data van de demo verwijdert dan kun je weer op xbox live zonder vastlopers en de demo binnnen halen

    http://www.winningelevenblog.com/news/xbox-live-freezing-since-pes-2009-demo-solution/
     
  2. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    kheb nu dertig keer x,x lb , rb , x,x gedaan maar het lukt me niet, ik heb een nieuwe console ligt hetdaaraan?

    ik kan namelijk geen updates meer downloaden op een vage manier elke keer als ik een spel start iets voordat de update begint met downloaden zegtie disconnect from xbox live

    Edit: ik zat te drukken in het vekeerde scherm haha cache geleegd en geen problemen meer :D


    edit: hijs nu helemaal overleden: TO PLAY THIS DISC PUT IT IN XBOX 360 CONSOLE? daar zit ie toch in shittttttt xbox overleden:mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2008
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Je hebt gewoon een hardwarematig probleem en dat is waarschijnlijk je DVD-ROM Drive. Het beste is om contact op te nemen met de helpdesk, bel hiervoor: 0800 023 3894. Suc6! ;)
     
  4. akatsuki

    akatsuki Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook wel eens last van , Maar alleen met gears of war.

    je moet gewoon de dvd schoonmaken en de lade een paar keer open en dicht doen Dat werkt bij mij
     
  5. Kamina

    Kamina Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had last van vastlopers bij GTA IV dus heb ik het ook maar even gedaan. Het lijkt nu wel alsof het er zelfs beter uit ziet!?
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De instructies zijn aangepast aan NXE. :)

    Nog even een tip: Mocht NXE traag reageren of zelfs vastlopen, dan is het aan te raden je cache op te schonen. Bij mij was het na de installatie ook het geval en nu werkt het probleemloos en snel. ;)
     
  7. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoi,
    Ik heb de laatste tijd altijd last van vastlopers in het begin als ik de xbox opstart(bij het insignen op LIVE). kreeg ook een keer foutcode E 74 Microsoft gebeld. Zij hadden mij ook aangeraden de cache op te schonen, heb ik gedaan. Gelijk na dat ik dat gedaan had was de situatie veel verbeterd, want hij liep maar een kleine tijd vast bij het opstarten.

    maar,maar,maar nu loopt hij weer een lange tijd vast bij het opstarten. cache weer opgeschoont maar nu heeft het geen resultaat.

    Is er nog een andere manier om de harde schijf weer goed te laten fumctioneren?
    Is de kans nu ook groot dat mijn harde schijf helemaal crasht?
    kan ik mischien de gegevens in dat geval op de pc zetten?

    Mischien is deze thread niet de juiste plaats voor mijn verhaal maar ik weet anders ook niet waar ik het moet zetten.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  8. Fireballs_nl

    Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    @Lethal AK47: en niks nieuws bekend dat met de komst van NXE het opschonen van de cache meer / andere risico's kent? Ik gebruik hem al 3 jaar zonder handmatig mn cache opgeschoond te hebben... Had immers zelden vastlopers... vlieg ik dan zo naar de maan met die snelheidsverbetering? ;)
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2008
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je console blijft vastlopen na het opschonen van de cache, dan is er toch echt iets niet helemaal lekker. Helaas zijn serieuze vastlopers met of zonder Errors een van de eerste tekenen van een RRoD. De HDD kan crashen (kan altijd), maar dat lijkt me nu niet het geval. Wat ik zelf altijd doe en wat ook verstandig is, is om de zoveel tijd de belangrijkste data over te zetten op een MU mocht er iets gebeuren met de HDD. ;)

    Nee, er is niks nieuws bekend zover ik weet. Cache opschonen kan nooit kwaad, maar als alles nog vlekkeloos werkt dan kan je het ook laten. Mocht je het een keer willen uitvoeren, dan weet ik zeker dat je toch echt verschil zal merken. Sowieso qua snelheid van het Xbox Dashboard en Guide. Games laden en spelen meestal ook soepeler! :)
     
  10. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor de reactie:thumbs:
    maar wat is MU?
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    een memorycard
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Jij, ook bedankt. Nu snap ik het het was een afkorting van memory unit:+
    Is er ook nog een manier om het op de pc te krijgen?
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Je memory card? Nee. Althans, niet legaal :+
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet voor je MU, maar voor je HDD 8)
     
  16. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet ik ook wel:+
    maar is die nou legaal of niet:confused:
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is wel legaal ja.
     
  18. Symbiote RX

    Symbiote RX New Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik dit verhaal zxo lees op pagina 1

    Hoe werkt het?
    In het Xbox Dashboard ga je vanuit My Xbox naar System en kies je voor Memory. Vervolgens selecteer je de HDD (of MU als je deze als primaire opslag gebruikt), kies je Device Options en voer je achterelkaar met de controller het volgende in: X, X, LB, RB, X, X.

    ik kan alleen de Device Options nergens vinden
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de Memory tab ziet staan, en je klikt op ''Y'', dan zit je al in de Device Options ;)
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo, m'n guide liep de hele tijd vast als ik naar iemand anders zijn profiel keek, ff opgeschoond en werkt weer goed :thumbs:
     

Deel Deze Pagina