1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Systeemcache van de Xbox 360 wissen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lethal AK47, 18 apr 2008.

  1. Aesix

    Aesix No live atm :(

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Op m´n XboX Dashboard kan ik nergens "My xbox" vinden. Ik kan alleen maar
    Marketplace, Xbox live, Games, Media, System
    zien/vinden.
    Bij System staat wel memory en dan kan ik "Hard Drive" aanklikken en dan kan ik em schoonmaken, maar is dat wel de goeie, en ik gebruik m'n hard drive voor al met achievements en save files van games, wis ik dat dan niet?

    Aesix
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heb je wel de nieuwe NXE-update? Maar goed, bij System zit je goed en wat beteft het wissen kun je het antwoord in de beginpost vinden:
    Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het wel. ;)
     
  3. Aesix

    Aesix No live atm :(

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb nog niet de nieuwe update want als ik em op internet aansluit gaat ie die update downloaden en dan zegt het op het laatst "Update failed"
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ok. Na het opschonen van de cache zou je het nog een keer kunnen proberen en anders kun je ook nog de update downloaden van Xbox.com via deze link en het installeren vanaf een disc. Misschien dat dat wel werkt.
     
  5. Aesix

    Aesix No live atm :(

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt. Ik zal het morgen proberen
     
  6. lubu

    lubu Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een soort vraag hierover.

    Ik heb al een paar maanden Fifa '09. Ik kon altijd online, nu heb ik mijn mail ingesteld: Vincent_xbox360@live.nl, voor de gedisputed matched op Gamebattles.com. maar nu kan ik dus niet meer online (je bent te jong, bla bla bla bla, bla bla bla!). Hoe verander ik dit terug? Ik kan niet meer naar xboxlive instellingen bij Fifa om mijn mail te wijzigen.
     
  7. Positron

    Positron Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Geprobeerd ging niet goed, toen stap gedaan op de update te verwijderen, loopt nog steeds vast. Hoe nu verder? Vind het er ook beetje ingewikkeld staan :confused:
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maakt het eigenlijk iets uit hoe vaak ik een game installeer of deïnstalleer op de HDD?
    Of is het gewoon voldoende om zo nu en dan dit onderhoud uit te voeren?

    Want sinds de NXE installeer ik iedere nieuwe game op de HDD, maar ik wil niet dat blijkt dat dit eigenlijk slecht is voor je HDD (zoveel installaties en deinstallaties). Zeg aub dat dit onderhoud voldoende is om mijn hdd gezond te houden. :+
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet het niet, maar sinds ik een 120GB heb loopt m'n xbox aardig vaak vast in de guide, en zo gauw ik m'n cache schoonmaak doet ie het weer prima.. Voor 1 of 2 dagen, ik weet dus niet of dat ding het wel zo fijn vind. :9
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je problemen blijft ondervinden, dan is het waarschijnlijk een hardwarematig probleem en kun je het beste contact opnemen met de helpdesk.

    P.S. Wat vind je ingewikkeld staan dan? Ik hoor altijd graag wat ik eventueel kan verbeteren. :)

    Dat moet gewoon kunnen zoals bij een PC. Het enige wat je in je achterhoofd moet houden is dat een HDD mechanisch is en blijft, dus er kan altijd iets misgaan wat je zelf niet in de hand hebt. Maar goed, over het algemeen gaan HDD’s wel een aardige tijd mee en als je zo nu en dan je cache opschoont dan moet het wel goedkomen. ;)
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als ik mijn friendslist wil laten duurt dat echt verschrikkelijk lang, terwijl er maar 22 mensen in staan 8)
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tsjah bij mij ook, tenminste wel die in het dashboard. Die in de guide is vrij snel.
     
  13. gamekiller15

    gamekiller15 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    hey weet iemand hier hoe je je kast van je 360 openmaakt om het stof eruit te halen???

    greetzzz
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Is nogal wat werk, zal je niet zomaar even kunnen doen. Zoek eens op youtube zou ik zeggen, want hier mag het niet besproken worden. Het is overigens ook niet nodig om stof er uit te halen.
     
  15. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Sinds wanneer mag je niet eens meer bespreken hoe je xbox hier open gaat? Er bestaat ook nog zoiets als casemodden.

    [yt]Uj2A7mGGjuY[/yt]

    Met het juiste gereedschap een klusje van een paar minuten.
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat weet ik, maar ik denk niet dat hij zijn xbox open wil halen om alleen stof weg te halen. :x

    Maar je hebt gelijk ja, openmaken mag vast wel besproken worden ja. Het is ook vrij simpel trouwens, met het juiste gereedschap inderdaad. Heb die van mij laatst ook nog los gehad, heb je zo gedaan inderdaad. Maar als je het niet weet kan de 1e keer nog wel lastig zijn.
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2009
  17. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Mijn Cd lezer is niet zo goed denk ik, Heeft dit er mee te maken? Als het er niet mee te maken heeft Wat is dan het probleem en hoe kan ik dat dan fixen?
     
  18. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik heb nu ook nog een vraagje want het is niet helemaal duidelijk voor mij.

    Ik heb dus N3 gespeeld, maar als ik dus die cache doet verfrissen, raak ik dan ook de achievements kwijt? Het spel zelf speel ik niet meer, dus dat kan me verdommen, maar ik zou wel graag de achievements willen houden

    Alvast bedankt!:thumbs:
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eenmaal behaalde Achievements raak je niet meer kwijt, maar de speeldata gaat verloren en daardoor moet je dus opnieuw beginnen mocht je bepaalde Achievements nog will vrijspelen. ;)
     
  20. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    zoals in het beginpost geschreven staat kom ik niet bij chache leegmaken ofzo...

    als ik op device options klik (zoiets) druk krijg ik alleen RENAME en FORMAT

    anyone?

    ik heb ingebouwde memory ofzo nieuwer versies ;p
     

Deel Deze Pagina