Meen je dit of..... loop je te grappen? Als je van plan die aan te schaffen, zou ik maar 2x nadenken. Dit is een opgevoerde versie van een GF2 en presteert op sommige gebieden zelfs slechter dan een GF2. D3 ondersteunt GF4MX niet (DirectX7). D3 heeft namelijk 9.0 nodig. Maakte je een grapje of niet?*)
Das bullshit. Ze hebben doom 3 geprogrameerd op opengl en nvidia kaarten kunnen daar beter mee werken. Het is dus niet zo dat het speciaal voor nvidia kaarten is gemaakt. Half life 2 is geprogrameerd op directx en daar kan een ATi kaart weer beter mee werken. Dus het is kiezen tussen deze 2 games. Far cry kan lopen op opengl of directx.
Is het trouwens mogelijk om handmatig in te stellen of je OpenGl of Direct3D wilt gebruiken? Wil het namelijk ff proberen bij Call of Duty.
Volgens mij wel hoor, alleen zou het niet goed draaien en er veel minder uitzien. En een geforce 4 ti draait die er dan ook niet op? Lijkt me sterk, toch?
Precies, indirect is DoomIII optimaal geprogrammeerd voor GeForce kaarten (dankzij Open GL) Dat wil niet zeggen dat ATI kaarten ofzo de game minder draaien. Integendeel, de ATI 9800 serie is zoveel beter dan NVidia's paradapaardjes dat het niets uitmaakt waarvoor het is geprogrammeerd.... Maar als je bij mindere high-end kaarten (zoals Xatos) gaat kijken dan maakt het wel een klein verschil voor welke code, en dus voor welke kaart het optimaal is geprogrammeerd.....
Misschien bedoelt ie dat ie nu een gf4 mx heeft? wtf is dual opteron? had mijn vader het over, wilde hij misschien
Misschien bedoelt ie dat ie nu een gf4 mx heeft? wtf is dual opteron? had mijn vader het over, wilde hij misschien [/QUOTE] Een opteron processor is een processor die word gebruikt in servers. Deze procs zijn dus niet sneller in bv spellen. Ook een dual processor (dus 2 processors in 1 comp) geeft geen snelheidwinst, omdat de 2 processors niet samen 1 taak kunnen doen. Wat je dan wel kan doen is bv. op de ene processor een divx encoden en op de andere proc een potje quake 3 spelen op volle snelheid. Maar of dat toegevoegde waarde geeft is maar te zien. In servers word vaak een dual processor setup gebruikt omdat een server allemaal verschillende taken krijgt en zo dus wel sneller is, maar als ultimate gaming machine moet je het niet zien.
dual opteron 248 ofzo, schijnt toch wel heel goed te zijn Trouwens ik zag op tweakers.net de godlike pc(twv €23000!!!), en die gebruikte ook dual opteron dus ik vind het goed als mijn vader die kiest
nou niet gaan overdrijven he.. de ati kaarten zijn nou ook weer niet zo super veel beter hoor. Ze zijn wel wat beter, maar niet baanbrekend. En trouwens.. de highend kaarten zijn niet te betalen dus..