lol wtf... Hier kan Doom 3 gewoon niet slecht op draaien.. Zet je settings eens op 1024 x 768 en je AA uit. Dan op Ultra Settings draaien.
Ik kan het me echt niet voorstellen dat Doom 3 hier niet op draait, ik kan namelijk met mijn computer;
AMD Athlon XP 2000+ @ 1833 MHz
1024 MB DDR RAM @ 266 MHz
9800 Pro @ XT
Asus A7N8X-X
Prima op high settings draaien zonder al te veel problemen op 800 x 600 zonder AA en op medium draait'ie al helemaal lekker op zelfs 1024 x 768, dus Doom 3 moet gewoon goed draaien op jouw systeempje
Er zijn niet echt kaarten "speciaal" ontwikkeld voor Doom 3, maar nVidia kaarten van de gForce 6xxx serie kunnen Doom 3 het beste aan omdat deze verschillende features hebben die ervoor zorgen dat er weinig rekenkracht nodig is. Ati kaarten hebben een veel snellere chip nodig om te copenseren voor dit verlies.
We spreken hier dan ook features als Ultra Shadow II ed. Omdat Doom 3 ontzettend veel gebruik maakt van schaduwen hebben de nVidia kaarten zowiezo een flinke performance boost omdat deze Ultra Shadow II hebben en Ati kaarten niet. Enzovoort, enzovoort, enzovoort.
Dit heet Marketing
Je zult ook zien, dat als je schaduwen en high quality special effects uitzet je met Ati kaarten opeens een boost krijgt van 20 FPS
Klik om te vergroten...