ik denk dat ik deze haal want de 6800 gt kost 500 euro en das te veel....ik heb deze in gedachten,Club3D ATi Radeon 9600XT 128 MB DVI/TV-out...kost 149 euro en een vriend van me zei dat dat ook een zeer geschikte kaart is
9600XT is goed hoor, neem ik ook in me nieuwe pc. Voor de zelfde prijs kun je ook een Saphire kopen, ander merk, iets beter.
Nee hoor. Een 6800 GT kun je ook voor 400 euro halen maar misschien vind je dat te veel. Ik zou geen 9800 pro/xt kopen. Neem bijv een 6800 LE ofzo. Goed te modden en te overklokken, en beter dan een 9800. 6800 LE is wel next gen en ondersteunt dingen die 9800 niet ondersteunt.
franko,je hebt gelijk..ik kan beter de 9800 pro halen......voor die 60 euro heb je een veel betere zag ik net op de tweaker site.. kan iemand een foto in deze tread plaatsen van zo'n 9800 pro???
ik kan een foto plaatsen van mn 9800pro alleen daar zit een arctic silencer enzo op ik wil hem trouwens verkopen.. dus als iemand met een leuk bod komt...
ja koop dan net zoals in de andere thread staat een 6800 Gt voor wat meer maar danh eb je geen risico op kapot gaan met klokken
bedankt voor de info maar weer......ik wist trouwens niet dat voor elke kaart verschillende soorten zijn.
woooot....net doom3 gekocht,en over 3 weken effe een nieuwe pc kopen.....het word qua kaart denk ik nog steeds de 9800 pro,tenzij een betere kaart goedkoper word dan de prijs van 225 euro voor een 9800 pro
3D Accelerator Direct X 9.0 compatible wat houd dit in eigenlijk,ja ik weet het,ik ben een echte noob wat computers betreft....ik heb er geen balle verstand van
Whehe... je kan voor die prijs een veel betere kaart krijgen: XFX GeForce 6800 LE Prijs: €228,- excl. Extreem modbaar (met een beetje geluk makkelijk te modden naar een 6800 Ultra) en een niet duur. Salland is een van de weinige winkels die niet moeilijk doet over de verkoop van de 6800 LE, omdat deze kaart normaliter alléén bij nieuwe kasten wordt geleverd. Zie ook hier een goede tread over het modden van de 6800 LE. ^wordt iig m'n volgende kaartje, dus wie een 9800 Pro @ XT (incl. dure Zalman koeling shit ) wilt kopen... Als je Doom 3 goed wilt spelen raad ik je zowiezo een nVidia kaart (Lees: GeForce 6xxx kaart) aan. De Ati kaarten (vooral de 9xxx serie) presteren echt beroerd in dit spel :{
Nou lul je dus echt. Een 6800 le heeft 128 mb geheugen... Al had ie 256 mb geheugen maar dat is de gewone 6800 dan is het ook nog eens geen ddr3 geheugen, oftewel zover kan je hem nooit clocken en bovendien de le heeft maar 12 maximaal inlockbare pipelines... Maargoed succes _0/
Even voor de duidelijkheid dat dat die 6800le niet te clocken is en zo klopt natuurlijk niet. Heb hier een 6800le met 16 pipelines unlocked en 6 vertex shaders @360/800 en 9874 3dmarks (200 met een athlon 2500xp niet oc'ed. Maar lekker boeiend allemaal doom3 is toch niks, doe mij maar half-life 2 of UT2004
Nou dat komt lekker in de buurt van een 6800 ultra met ddr3 geheugen 400/1100. Ik haal nu 5800 3dmarks met 2005...
Nou lul je toch echt nvidea fan boy. ik heb een x800 pro en waarom zou deze het slechter doen op doom 3? Ik weet ook wel dat die nieuwe kaarten van nvidea betere/nieuwere dingen ondersteunt, maar bijna geen enkel spel gebruikt deze mogelijkheden. Doom 3 ondersteunt er ook maar heel weinig. En als de spelen dit gebruik is het verschil nog niet al te groot.