1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Taalgebruik Forum

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NiNo, 15 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    kijk xenox heeft tenminste wat verstand in z'n kop zitten... want nino jij lult best wel eigenlijk...
    bij een forum kan je nog een paar keer opnieuw lezen, maar hoe jij op irc praat is nog erger...

<NiN0> Yoost mijn neger :/
    <NiN0> geheh mijn topic is vet snel gegroeid
    <NiN0> nou nog maarhopen dat het helpt
    <NiN0> Jermain komop "...je weet toch..." is geen normale zin
    -Dit is ook geen normale zin
    <NiN0> ok ik ga weer afk :X
    -what the fuck is afk?

enne als je dit soort teksten ziet krijg je de neigin om het opnieuw te lezen en bij irc loop je zo achter als je dat gaat doen

2. NiNo

NiNo Guest

Uhh het is anti breezah, een lang verhaal maar laten we het houden op allemaal hoofdletters op 1 na :+

3. NiNo

NiNo Guest

afk = away from the keyboard, hoor je te weten als je irc gebruikt |:-

(vroeger in ieder geval wel, nu niet meer want tegenwoordig kan iedereen n00b irc gebruiken :D )

Daarbij had ik wel moeite met het lezen van jou post, ik moest even nadenken wat je zou kunnen bedenken wat je zou kunnen bedoelen met "neigin" maar dat is je vergeven, je vergat maar één letter :+

Eh, dat is wel een normale zin, komop is één woord

Laatst bewerkt door een moderator: 15 jan 2003
  4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het gaat weer helemaal nergens over. Newbie's op een bepaald terrein afzeiken is al helemaal erg.

Je behoord hier op het forum gewoon normale maar vooral duidelijke posts te plaatsen en mocht iemand dat niet helemaal snappen dan zijn er modjes die de persoon daar op wijzen.

Case closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina