het kan zijn dat onze netwerken (router en firewal enzo) iets achterhouden. onwaarschijnlijk, maar het is het enige wat ik kan bedenken
Ja dat zou kunnen Hij kan ook al niet bij bepaalde mensen joinen op xbox live: die chandler, moet ik altijd mn room vol mensen kicken voor hij kan joinen
die patch werkt niet goed bij mij dus zou graag dan die link willen van die tab van xboxworld zodat ik die met TabMgr kan toevoegen. Zou iemand die hier neer kunnen zetten?
Bij mij ook niet meer, is er wat bekend hierover, want ik mis ze wel Zo ging het, het werkte tot vrijdag wel, daarna problemen met inloggen, msn opnieuw geinstalleerd, kon nog steeds niet inloggen TOT vandaag. Ingelogd zie ik alleen de standaard tabbladen staan (ja ik had et opnieuw geinstalleerd), dus ik de patch weer runnen, haalt ie ALLES weg, dus geen enkele tabblad meer. Opnieuw geinstalleerd, opnieuw alerts aangemeld, de alerts tab kwam samen met de andere standaard shit. Toen weer de patch gedaan en nu zijn weer al me tabs weg! Wat gaat er fout??
bij mij nog niet!alles is leeg, maar als ik msn er opnieuw opzet, zijn ze weer allemaal trug, wat dus ook neit de bedoeling is
Sinds gisteren zijn al mijn tabbladen weg. Weet iemand hoe dat kan komen? Ik had die patch voor 6.2 en dat werkte perfect...
deinstalleer msn, en installeer msn maar weer. zijn ze weer allemaal trug. installeer dan e patch weer, en je hebt de paar dingen die je wil houden.
Nu werkt het weer, maar staan er 2 vraagtekens ipv de afbeeldingen. Ik heb me al afgemeld en terug aangemeld, maar de 2 vraagtekens blijven er staan.