1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tags in X-bazar

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Demolition-Man, 9 sep 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik had het over het systeem wat Masterchief88 bedoelde, het Marktplaats idee dus.

...Liep alweer een paar posts achter... :)

2. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    ok :) dacht ik al.. het zou idd moeilijk worden om zoiets in te voeren. Maar wat vond je van mijn voorstellen bovenaan de 2e pagina?

3. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ok, maar dat van Demolition-Man is toch wel een goed idee?

4. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook wel een goed idee dan heb je wat meer eenheid en meer overzicht. Maar dan moet er natuurlijk wel streng gemoderneerd worden anders doet de helft het natuurlijk niet.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Precies wat ik heb voorgesteld in het moderator-forum *)

6. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer gaat dat dan misschien ooit gebeuren.?
    ... nieuwschierig....

7. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Nog 1 punt:

Het aantal 'grote username ruiltopic' wordt net iets teveel denk ik. (ik bedoel bijv. Demolition-Man's centrale ruil en verkoop topic). Opzich niets tegen deze threads, maar als iedereen zoiets gaat doen schiet het natuurlijk niet op.

Is er geen systeem te bedenken waar alleen users met een bepaald aantal aangemaakte threads in Xbazar zoiets mogen openen?

8. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik weer met je eens

9. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Dat centrale user threads vind ik een slecht idee zeker als het aantal xbazar posts geteld worden, dan krijg je alleen maar meer off-topic omdat ze het juiste post aantal willen halen.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zogauw de mods er mee eens zijn :)

Zulke threads worden doorgaans gelijk gesloten. Alleen zijn er een aantal van zulke threads die al pagina's lang zijn, zou een beetje lullig zijn om die te sluiten, dus die laten we gewoon open.

Nee, en is ook niet nodig. Als we dit systeem gaan invoeren, zorgen we ervoor dat alle threads volgens dit format worden aangemaakt. Iedereen die zich daar niet aan houdt, kan een slotje verwachten. Dus ook de "grote $username ruilthread" geintjes zijn dan niet meer toegestaan.

11. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    daar zijn OW's voor.. het gaat ook niet om de posts, maar om het aantal geopende topics. Stel dat ik nu 4 topics open in een week (met steeds verschillende producten), dan heb ik denk ik wel het recht om zoiets te openen.

Tegenargument voor dit: waarom kan het dan niet allemaal in 1 topic? reden: begin van de week andere games in de aanbieding dan eind van de week.

12. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Mooi!.. het zal wel wat drukker worden met de topic's, maar wel overzichtelijker voor iedereen.

13. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    maar als je 4 topics hebt met in elk topic titel de namen van de spellen, + tk/tr is dat handiger dan 1 grote met de titel Xboxgames te ruil ( of andere games natuurlijk, het is een voorbeeld)

14. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Het is juist de bedoeling dat je meet overzicht en eenheid hebt, als daar allemaal van die user threads tussen staan helpt dat niet echt in de duidelijkheid.

15. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    klopt, maar dan wordt het uiteindelijk toch weer zo'n update topic. Stel dat ik bijvoorbeeld eerst Halo te koop heb, open ik een topic met als titel [TK] Halo

Mocht ik dan 2 dagen later ook nog NBA Street 2 en SSX tricky te ruil hebben, open ik een topic met de naam: NBA Street 2, SSX Tricky

16. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    ja, of je sluit die van halo, en maak je een nieuwe met alle 3

17. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    Kan eventueel ook, maar dan zie ik wel graag dat alle gesloten topics gelijk naar onder worden verschoven, wat nu nog niet het geval is. Nu staan de gesloten topics overal tussenin. Dan wordt dat ook een bende.

18. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    en we hebben alweer een punt ter verbetering

19. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    ik zet alle voorstellen in de beginpost...

20. masterChief88

Leuk Bevonden:
    0
    is goed, is wel zo overzichtelijk

Deel Deze Pagina