En daarom wacht ik tot alles beschikbaar is bij dit soort games. Mij duurt het ook veel te lang om op de volgende episode te wachten nadat je vorige heb gespeeld. Als alles is uit is dan koop ik deze game pas, maar ja dat gaat nog wel een poos duren haha.
Oe oe, vanavond maar eens spelen. Werd tijd dat hij een keer kwam. Misschien eerst E1 en E2 spelen, geen idee waar de game nog over ging
Heb de season pass gekocht tijdens de sale van afgelopen maand, heb me er helemaal niet zo in verdiept maar komt de kwaliteit een beetje overeen met de andere Tell Tale Games?
WTF man dat is wel snel na de vorige. Lekker man, van het weekend maar eens afmaken! Thanks voor de info! Ja dat zeker, met alle goede en slechte dingen. Het is gewoon een heerlijke game. Belangrijkste nog in mijn ogen: de humor is gewoon typisch BL. Ik heb echt het idee, dat ik in het BL universium een game aan het spelen ben!
Bedankt voor de reacties, ben benieuwd de humor is voor mij 1 van de redenen waarom Borderlands zo tof is. Als dat goed overkomt ben ik tevreden !!
Eindelijk eens begonnen en uitgespeeld. Geniaal. Na Wd Season 1 staat deze op 2 van beste Telltale Games voor mij. Is er iets bekend over een season 2?
Ben nu er ook maar eens aan begonnen. Zeker erg droog Leuke humor en geinige characters. Tof ook om weer om een spel te spelen in het borderlands universum. Merk dat ik wel zin heb in een borderlands 3.